1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have finished this novel."

"I have finished this novel."

Fordítás:Befejeztem ezt a regényt.

June 5, 2016

2 hozzászólás


IlonaSebes

Legalább ötszázszor bejelentettem, hogy pocsék a hangfelvétel, érthetetlenek a szavak! Úgy látszik, nem is akarnak javítani ezen! Akkor hogyan tanuljon az ember? Legjobb, ha abbahagyom! Lehet, hogy sokan éppen ezért hagyják abba! Erre még nem gondoltak?


Simon_Zoli

Szerintem nem foglalkoznak ezzel. Van elég felhasználó akivel alá lehet támasztani hogy profi a program és mit akarsz mikor ingyenes. Én azt gondolom, hogy pont az ingyenesség miatt van sok felhasználó, aki egyben tesztelő is. Rengeteg energiát megspórolnak a felhasználók a szerkesztőknek azzal, hogy jelzik a hibákat. Ha ezeket szépen sorban javítanák akkor egy tényleg profi program lenne. A Linux rendszer is így működik, de ott nem szólnak be neked azért, hogy mit pattogsz örülj hogy ingyen használhatod a programot. Minden észrevételt örömmel fogadnak és javítanak ezért látványosabb a fejlődés.De itt sajna nem ez van. Nagyon lassan halad a javítás, sok esetben több hónapos vagy éves bejegyzések nem lettek kijavítva. De azért kitartás! Ne hagyd abba. Én is pont ezek miatt leálltam több mint fél évre miután egyszer végigcsinálta. Egyszerűen beleuntam az újra ismétlődő kijavítatlan hibákba. De most mégis itt vagyok, mert alapvetően jó ez a program, persze a elvetett probléma idegesítő továbbra is.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés