1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Thanks, you are welcome."

"Thanks, you are welcome."

Překlad:Díky, nemáš zač.

June 5, 2016

20 komentářů


oLuCSEmp

Jsem nějaká zmatená. Díky říká jedna osoba. Nemáš zač nebo rádo se stalo jí odpovídá druhá osoba. V jedné větě to zní jak od schizofrenika. Nebo jak to mám chápat?


DanaMVa

Mám stejný názor. Nezní to logicky.


Bara33743

Zdravím, chci se zeptat: neznamená náhodou welcome - vítej ?


yaann3

Taky jsem si myslela že to znamená vítej :-


jgstcd

V jinych kontextech jo.


Josef2005

Mám stejný názor


Bery022

Pane Miroslave, jsem rád, že tu většina lidí projevuje vděk za tak výbornou aplikaci zdarma, která funguje hlavně díky dobrovolníkům. Bohudík je málo takových, jako jste Vy, kteří si toho neváží a ještě kritizují. Není nic lehčího než si aplikaci odinstalovat. Bude zde alespoň o jednoho prudiče méně. Tvůrcům moc děkuji za jejich snahu a čas


jirkau

... to je fráze obchodníka po té co inkasoval - Díky, přijďte zas ;)


chemx

prosím přidat. Dík, rádo se stalo.


Voyta
Mod

Přidáno. Jen připomenu, že chyby v kurzu hlásíme tlačítkem "Ohlásit problém", více zde.


HonzaSuchy

Prosím o odpověď na nejstarší komentář: "Díky říká jedna osoba. Nemáš zač nebo rádo se stalo jí odpovídá druhá osoba." Má snad tato kombinace výroků v angličtině nějaký další smysl?


arnost2908

Za me super uceni.


0Frozy0

To thanks mi zní jako tinks.


jjKJxP

Chtěl bych se zeptat proč je špatně "díky, prosím"?


Voyta
Mod

Chyba na naší straně, opravil jsem.


PavelSulc

Tak že pro nás pomalejší.Je reakce na poděkování tj.ekvivalent českého" Není zač." "You are welcome."?


jirkau

V tom případě to nemá co dělat v jedné větě!


LukasHerbs

Jak v tom případě napíši anglicky: Díky, jsi vítán?


ooklusir

Welcome znamená vitaj

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.