"Thanks,youarewelcome."

Překlad:Díky, nemáš zač.

před 2 roky

21 komentářů


oLuCSEmp

Jsem nějaká zmatená. Díky říká jedna osoba. Nemáš zač nebo rádo se stalo jí odpovídá druhá osoba. V jedné větě to zní jak od schizofrenika. Nebo jak to mám chápat?

před 2 roky

DanaMVa

Mám stejný názor. Nezní to logicky.

před 1 rokem

Bara33743

Zdravím, chci se zeptat: neznamená náhodou welcome - vítej ?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

V jinych kontextech jo.

před 2 roky

Josef2005

Mám stejný názor

před 1 rokem

yaann3

Taky jsem si myslela že to znamená vítej :-

před 6 dny

Bery022

Pane Miroslave, jsem rád, že tu většina lidí projevuje vděk za tak výbornou aplikaci zdarma, která funguje hlavně díky dobrovolníkům. Bohudík je málo takových, jako jste Vy, kteří si toho neváží a ještě kritizují. Není nic lehčího než si aplikaci odinstalovat. Bude zde alespoň o jednoho prudiče méně. Tvůrcům moc děkuji za jejich snahu a čas

před 1 rokem

jirkau

... to je fráze obchodníka po té co inkasoval - Díky, přijďte zas ;)

před 9 měsíci

chemx
chemx

prosím přidat. Dík, rádo se stalo.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Přidáno. Jen připomenu, že chyby v kurzu hlásíme tlačítkem "Ohlásit problém", více zde.

před 2 roky

HonzaSuchy

Prosím o odpověď na nejstarší komentář: "Díky říká jedna osoba. Nemáš zač nebo rádo se stalo jí odpovídá druhá osoba." Má snad tato kombinace výroků v angličtině nějaký další smysl?

před 1 rokem

arnost2908

Za me super uceni.

před 1 rokem

0Frozy0

To thanks mi zní jako tinks.

před 2 roky

jjKJxP

Chtěl bych se zeptat proč je špatně "díky, prosím"?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Chyba na naší straně, opravil jsem.

před 2 roky

PavelSulc

Tak že pro nás pomalejší.Je reakce na poděkování tj.ekvivalent českého" Není zač." "You are welcome."?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Přesně tak.

před 1 rokem

jirkau

V tom případě to nemá co dělat v jedné větě!

před 9 měsíci

Zkurka420
Zkurka420

Jak v tom případě napíši anglicky: Díky, jsi vítán?

před 1 rokem

Krystof1122

Šlo by i: "Děkuji, jste vítáni."?

před 1 rokem

nancynka1

You are welcome? vždyť to je ji vítán

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.