1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Even he has tried."

"Even he has tried."

Překlad:Dokonce i on to zkusil.

June 5, 2016

19 komentářů


gramla

Varianta bez "i" by nešla? "Dokonce on to zkusil."?

August 12, 2016

rickey97936

Takze pri variante "Dokonce to i zkusil" je tam duraz na ní nebo jak je to? V CJ je to snad jasne, ze jde o nej!

September 17, 2017

Dazepa

Nemohu najít odpověď na otázku: "Varianta bez "i" by nešla? "Dokonce on to zkusil."?

February 21, 2018

21.ves

kde je tam to

November 12, 2018

Dan390830

Také se přidávám k otázce: neměla by věta v originále končit it/that?

December 3, 2018

AlmaMestlo

Kdepak je tam schováno "i on"?

June 12, 2018

widle

Even he.

June 12, 2018

MartinPala18

"Dokonce to zkusil i on" je snad česky naprosto v pořádku...

June 5, 2016

widle

Doplněno.

June 6, 2016

hela652592

Jak by tedy prosím bylo "Dokonce to zkusil.." - ve smyslu "dlouho o tom přemýšlel, dokonce to zkusil, ale byl opakovaně neúspěšný...

August 10, 2016

widle

He (has) even tried (it).

August 10, 2016

JaromrAnto

Co je špatně na Dokonce to i on zkusil?

November 23, 2016

kacenka9

Doplneno. dik

November 23, 2016

ddf76

Proč nejde - Dokonce i to zkoušel?

July 11, 2017

widle

Protože použití "even he" znamená důraz na "on" - což vám z toho vypadlo.

July 11, 2017

ddf76

To jsem nevedel. Cestinarsky je to spravne. Dik za info.

July 11, 2017

Zdenk725099

Lze to přeložit " Dokonce i on zkusil" ve smyslu vytrpěl si?

October 3, 2018

widle

Ne, tenhle význam sloveso "try" nemá. (Pokud už bychom hledali význam v tomto směru, tak by se naopak dalo v určitých kontextech použít tak, že on někoho zkoušel/trápil/testoval, co vydrží, ale zrovna tahle věta by se musela ještě hodně přizpůsobit, aby tak zafungovala).

October 4, 2018

Anry644862

dokonce to zkusil - melo by byt uznano, si myslim, diky.

February 26, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.