Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Is she a girl?"

Tłumaczenie:Czy ona jest dziewczynką?

2 lata temu

21 komentarzy


DarekDawid

Czy ona jest dziewczynką?

2 lata temu

NATASHA12384514

Czy ona jest dziewczyną( ???????????????????????????????????????)LOL

1 rok temu

BeataP16

girl - oznacza dziewczyna, dziewczynka. Tłumaczenie Czy ona jest dziewczyną? również powinno być uznawane za poprawna odpowiedź.

6 miesięcy temu

KupaKlaun

Przeczytaj uwazniej. Jest tam napisane "dziewczyna", a nie "dziewczyną".

6 dni temu

MartaM243025

Jeśli ktoą chce dołączyć do klubu ,to zapraszam. Klub nazywa się "Aktywni"-bo chcę , źeby byli w nim członkowie udzielający się.- Kod: MVUT9C

3 miesiące temu

Nikusia270411

zamiast Is napisałam A

1 rok temu

Gamesik

Czy ona jest dziewczyną? Nie, kurcze ananasem.

3 miesiące temu

Marcin563274

W Tajlandii to pytanie ma sens. If you know what i mean

2 miesiące temu

ZsknNNgn

Skoro "ona" to chyba jasne, że "dziewczynka". Gdy nie znamy płci dziecka pytamy "Czy to dziewczynka?"

1 miesiąc temu

Judysia1

No raczej!!

1 rok temu

Natan238040

Fajnie że literówki są uznawane jako poprawne rozwiązanie... Do tego pokazuje błąd! ❤

5 miesięcy temu

DanutaSty1

Nie

3 miesiące temu

Urszula395006

Jak napisać po angielsku dziewczyna i dziewczynka?

3 miesiące temu

Capricorness

Is she a girl? She is a girl.

7 miesięcy temu

Dorota489275

Czy ona jest dziewczynką

1 rok temu

AmAn834423

A tak też jest poprawnie: She is a girl ?

9 miesięcy temu

xmonyko

Nie powinno być poprawnie. W taki sposób tworzy się twierdzenie, a polecenie polega na pytaniu, tworzonym przez inwersję.

6 miesięcy temu

Nikusia270411

niechcący nacisnęłam kontynuuj .♥

1 rok temu

j.ang.1

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1 rok temu

Wiktoria832138

pomyłka

6 miesięcy temu

Micha913206

Czy jest dziewczynką

2 lata temu