"Şimdi gitmeliyiz."

Çeviri:Wir sollten jetzt gehen.

June 6, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


candost2

Neden sollten? Sollen olması gerekmiyor mu?


MeteUlku

"Sollen" prasens, "sollten" prateritum hali.

Benim de kafamı karıştırıyor ve tam olarak emin değilim ancak bildiğim kadarıyla "sollten" yapılsa iyi olur manası vermek için ve "sollen" ise yapılması gerek manası veriyor.


ozlyr

ben de neden "sollen" değil de "sollten" olduğunu anlamadım.


igirl77

Sollten gecmis zaman degil mi


BenanDuvar

"sollten" "gitmeliydik" anlamini verir "sollen" "gitmeliyiz" olmasi gerekirdi.


nuren121656

Sollten bazen nezaket formunda kullanılır. Ama burada onu belirtmemis


igirl77

Wir mussen jetzt gehen olmali


Emin813

Yanlış mana veriliyor ey duolingo yöneticileri niçin ilgilenmiyorsunuz lütfen düzeltin


ozguraybirdi

Cumle gitmeliyiz seklinde bittigine gore sollen kabul edilmeli


nuren121656

Eben ya da nun neden olmuyor?


Gluslu0

müssen de olmaz mı


siyam39

niçin müssen olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.