1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "At least a meal a day"

"At least a meal a day"

الترجمة:على الأقل وجبة في اليوم

June 6, 2016

8 تعليقات


UmarHamad

على الأقل وجبة يومياً

June 6, 2016

asceel.hab

يومياً daily

June 7, 2016

elmahdyahmed

انا قريت قبل كدا ان الجمله الانجليزيه لازم تتكوم من فاعل وفعل ولازم يبقا في فعل ولو ما فيش فعل نضع فعل مسااعد

May 6, 2017

fathyelshe

Your answer is wrong and my answer is right

May 16, 2017

amrabdelka15

ليه التعب ده وجبة في اليوم هي وجبة يوميا

June 22, 2017

6ibrahim

على اﻷقل وجبة باليوم

September 25, 2017

Jameel494483

يظهر لي خطأ.. على الاقل وجبة باليوم

June 18, 2018

Jameel494483

يظهر لي خطأ ايضاً.. وجبة باليوم على الأقل

June 19, 2018
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.