1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is there on the screen?"

"What is there on the screen?"

Çeviri:Ekranda ne vardır?

January 27, 2014

11 Yorum


Hakan780630

ekranın üzerinde ne vardır?


-PJM-

"Ekrandaki ne?" yazdım olmadı. Sanırım "there" yüzünden çünkü cümleye "var" anlamı kattığı için. O zaman şu şekilde mi olacaktı? "What is on the screen?


faruk611698

"What is there on the screen" 'ekranda ne var' buraya kadar tamam ama neden bir önceki örnekte there kullaninca yanliş oluyor?... Bu cümle " What is in the box?" 'kutuda ne var' iki cümle arasındaki fark nedir?


Glhan265347

Orada ekrandaki nedir de olmaz mi k8


cejno

"What is there on the screen?" "Ekranın üzerinde ne var?" ya da "Ekranda ne var?" bence ikisi de karşılıyor. Bu nedenle ikisi de kabul edilebilir olmalıydı ya neyse. Ayrıca aşağıda kırmızı şerit içinde yazılanlar çok kabaca yazılmış, katılıyor musunuz?


ProwlingParis

Henüz alınan olmadı. "Ekranda ne var" zaten mevcut cevaplardan biri.


cejno

Ben alınmış oldum ilkin :) Ayrıca "Ekranda ne var" tamam, ancak bazı sözcük veya cümleler için çeviri söz konusu olduğunda doğru seçenek yelpazesi epey genişleyebilir. Bu sadece biri. "Ne var ekranın üstünde" dese biri... buna yanlış denemez mesela..


ProwlingParis

Yelpaze oldukça geniş çoğunlukla. Ortalama 6-7 farklı cevap var her soruya. Ama eksikleri de senin gibi kullanıcıların 'Problem Rapor Et' butonundan faydalanması sayesinde ekleyebiliyoruz. Şuna bak bi nası olmuş: Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları okuyun. Alternatif cevap/Hata bildirimini buradan değil “Problem Rapor Et” tuşuna basarak yapın.


cejno

Bu çok daha iyi ve yönlendirici. Eline sağlık ve hızlı cevaplar için teşekkürler.


Ji_ji_jisoo

Ekranda dedem var ksmjs

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.