"Heswims."

Çeviri:O yüzer.

4 yıl önce

58 Yorum


beruku

he swim ile he swims arasında nasıl bir fark var ? :(

4 yıl önce

tunazahide

Daha önceki örneklerde de bulunuyor cevap aslında. Başlık geniş zaman ( the simple present tense). Bu tenste ise bir kural vardır. He she it öznelerine kural gereği'-s' takısı gelir. He swims , she takes, it barks gibi mesela :)

4 yıl önce

EminYurtgl

kısacası 3.şahıs

3 yıl önce

DiscoveryM

Geniş zamanda I you we they 's ' takisi almaz.sadece he she it 's' takisi alir.

3 yıl önce

Elif793391

Geniş zamanda 3. Tekil şahıslarda (he , she , it) yüklemin sonuna "-s" eklenir. Ama sadece bunlarda olmaz yani dediğim gibi tekil isimlerde de olur. Sadece bir kişinin ismini deriz ve sonuna yine "-s" ekleriz yüklemin.

=He reads a book. =She swims in the sea. =İt walks on the table. =Seda speaks english

Gibi

Ama tekil olmayanlarda bu olmaz. ( I , we , they , you ) gibi. Ama yine isim kullanilirken de birden fazla isim kullanildiginda da "-s" eklenmez.

=I read a book. =You read a book. =They read a book. =We read a book. =Seda with Gül read a book. =Seda and Gül read a book.

Gibi.

Kısaca tekillerde "-s" eki eklenir fiilin sonuna. Yani sadece he she it diyemeyiz. Normal olarak sadece bir isim kullanildiginda da sonuna "-s" gelir yuklemin

Subject(özne) + Verb(yüklem + complement( tamamlayıcı) Bu da cümle kurarken kullanılan yapıdır. İşte özneye göre yüklem sonuna "-s" alır veya almaz.

Umarım bir faydam olmuştur.

11 ay önce

12262012

Harikasın

2 ay önce

Malmotte1

Teşekkürler bu yorumdan sonra kafamda soru işareti kalmadı

2 ay önce

destina112307

He swim olamaz çünkü he she ve it artikelleri es veya s takısı alır böylece cümlede he swims olur veya she swims veya it swims olur HE SHE İT ES TAKISI AL DA GİT! Bunu aklında tutmanı öneririm

1 yıl önce

Feyza668034

He swim yüzmek he swims o yüzer

1 yıl önce

yunusemre550539

biri çoğul anlamda başka birinin yaptığı iştir s takısı aldıysa 11 yaşımdayım çok iyi ingilizce biliyorum

1 yıl önce

Furkanorak4

He ve she de fiil s takısı alıyor anlam olarak fark yok kural öyle

2 ay önce

Xalit

bu linke tiklayabilmek icin bilgisayari acmam lazim. sakaysa hic komik degil; ciddiyse cok komik.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

linklerin şimdilik androidden tıklanamadığının farkındayız yakında çözülecek.

cevap: 3. tekil şahıs için fiile s takısı gelir, he swim olmaz o yüzden

4 yıl önce

Xalit

keske her bir kursa baslamadan evvel iki-uc paragraf halinde hangi kosullarda nasil davranmamiz gerektigi aciklanabilseydi. boylece hem siz rahat ederdiniz hem de biz ogrenciler.

ornegin ben, yazdiginiz bu bilgi kucuk bir pencerede belirdikten sonra kursa baslayabilsem daha iyi olurdu. hadi pencereden vazgectim; baloncuk bile isimizi gorurdu.

cevabiniz icin tesekkur ederim.

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Haklısınız.

3 yıl önce

BassLeo

Ben az önce tabletimden linke girebildim ama

4 yıl önce

NisaNur421006

Merhaba belki bilginiz vardır diye sormak istedim acaba ben türkçe diliyle almanca nasıl öğrenebilirim. sadece ingilizce dilinden varda yanıtlarsanız sevinirim. :)

3 yıl önce

AsliNurCal

En basta uc çizgi var ora tıkla somra sonra bir kurs ekle diyo ona tikla bu kadar

3 yıl önce

KeNaNErDoa

Telden tıkladım actı linki

4 yıl önce

Sedatsami

Nice

1 yıl önce

yasin_golge2008

Link gerçek

1 yıl önce

alagozzk

ucuncu tekilaahislarda s eki alir ondan I swim olur cunki I birinci tekil he ucuncu tekil ucuncu tekilde s takisi alir

3 yıl önce

zeynep715142

Swim I da swims we you they she he ıt de kullanılır I haricindekilerine s takısı gelir

1 yıl önce

hasan587754

He, she, it kelimesinden sonra s takisi gelmelidir !

1 yıl önce

ibrahimmel

O yuzer le o yuzerler arasinda cok fark var

3 yıl önce

OgulcanDar

Geniş zamanda he she it de s , ies , es takısı alır you,we,they,ı da ise normal dir

3 yıl önce

Esrsahin1

Genis zmda he she it es ve s takisi gelir

3 yıl önce

burakcan631835

Swim yuzmek swims yuzerler

3 yıl önce

HavinEvren

He ozne oldugu icin swim eylemine s takisi gelmesi gerekiyor yani swim degil swims

2 yıl önce

Slaener

Geniş zamanda he she it olunca s takısı alır. Başarılar

2 yıl önce

CutenOrthern

Swim de yüzer oluyor swims de yüzerler

3 yıl önce

metder1

Yanlizca genis zaman fiil cumlelerinde I,YOU,WE,THEY>de DO kullanilir HE,SHE,IT>de ise DOES kullanilir. Dolayisi ile sorularda o kisilerinden bahsedilginde eger bu cumle olumlu bir cumle ise kelimenin sonuna (S) takisi gelir.

3 yıl önce

zeynep614349

Çok kalay idi

1 yıl önce

destina112307

He swims::::::::o yüzer

1 yıl önce

Feyza668034

He swim yüzmek
He swims o yüzer

1 yıl önce

AliSivri3

O yüzer yazmalısınız. Çünkü yüzmekten hoşlandığını anlamalısınız.

1 yıl önce

Kader746340

mens diye çıkıyo

1 yıl önce

aye56307

s takısı alır

1 yıl önce

fevziyeevi

Ben bunu güçlendirdim neden altın olmadı

1 yıl önce

Mkqueendam

Simple present olduğu için 3.tekil şahıslarda fiil s Eki alır ve çoğul olur

11 ay önce

Mkqueendam

Hayır he erkekler için o demek

11 ay önce

sametyavac

Dualingonun kelime programi varmi

8 ay önce

SleymanYur2

"O yüzer" yazdım doğrusu "O yüzer" olacaktı uyarısı ile kabul etmiyor. Bence sisteme bir hata var

1 ay önce

GultenYete

Rhc5cscfdgv6vf x tc

1 ay önce

alperenturkoz

Anlasilmiyor

2 yıl önce

deryaerdin

Aslında basta anlatmalari lazım

2 yıl önce

arzu482276

X

2 yıl önce

alienver01

tiwems diyo yawas soyleyince hizlide siwems diye okuyo

3 yıl önce

thanatou

Kolay

3 yıl önce

Mehmet471

He swim yanlis olur gecmis zamanda siwims demen lazim eger he olmasaydi I olsaydi swim derdin

2 yıl önce

Sla32246

Swim yerine başka bir şey soyluyo gibi mk bune

3 yıl önce

fecriye

Gercek telaffuzu

3 yıl önce

Selin-Kubra

Sesi çok karışık çıkìyor

3 yıl önce

Mirhan10

Aynen

3 yıl önce

Mirhan10

He yi o erkek yüzer dememiz grerek miyor mu

3 yıl önce

beren107788
3 yıl önce

nazl38093

Sesli olarak he twims diyo

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.