1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My grandmother speaks perfec…

"My grandmother speaks perfectly."

Çeviri:Benim büyükannem mükemmel konuşur.

January 27, 2014

15 Yorum


Berento

''Benim büyükannem harika konuşur '' cevabı da geçerli değil midir?


halilky

mükemmel bir biçimde?


crunk34

Zaman kaymasını kabul etmiyor


shylablue

'benim büyük annem mükemmel konuşur' kabul etmedi cevap bu değil mi?


sendogankaskati

Büyükannemi bitisik istiyor.


Rftyklmz

mesela speaks clearly , speaks slowly gibisinden hep ly eki geliyor bu durumlardan bahsederken sanırım. speaks perfect desek anlam bozulur mu


SiriusBlack99

Büyükanamı kabul etmeliydi. :/


10ur18

Klavye hatalari kabul edilneli


edipmervan

Nasıl bir iştir anlamış değilim. Bu cümle normalde 'Benim ninem (büyükannem) mükemmel bir şekilde konuşur.' evet doğru. Ben ise 'Benim ninem (büyükannem) mükemmel bir biçimde konuşur.' diye yazdım kabul etmedi. Oysa şekil ve biçim aynı şey değil mi? Enteresan!


ZehraReyya1

Sekilde gözükmüyor yani benim buyukannem mukemmel konuşur


aynenyabokbaya

Kusursuz ve mükemmel dışında hiç bir şey kabul etmeyeceğine emin olarak harika yazdım ve tabi ki kabul etmedi, bravo. daha önce de yazılmış ve bir mod "hayır harika geçerli değildir demiş:)" buna daha da bravo. hangi sözlüğe bakarsak bakalım perfect'in harika anlamını görecek olmamıza rağmen. Böyle bi ekip olduğu için bu salakça sorunlar çözülemiyor işte. Sürekl, sürekli her şeyi raporlamasi gerekiyor kullananların ve asla asla sonuç alınamıyor. Zaten çok büyük ihtimalle umursanmiyor bile, umursanan küçük kısım da böyle gecistiriliyor.


masamb1

BüyükAnnem mükemmel konuşuyor neden kabul etmiyor


HalilTurkmen

Babaannem i kabul etmedi. Yaw ninem de diyebilirim anneannede


arif194200

Neden perfect değilde perfectly?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.