Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I am not available."

Tłumaczenie:Nie jestem dostępny.

4 lata temu

17 komentarzy


Pestonia

Napisałam "jestem niedostępna" i pokazało, że mam literówkę - musi być "jestem niedostępny". Dlaczego?

3 lata temu

strongman444

Program nie jest bez wad. Polecam zgłaszanie innych prawidłowych odpowiedzi u dołu, pod hasłem " zgłoś problem".

3 lata temu

PAULA41991

JANUSZ TO JANUSZ LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

4 miesiące temu

angielski965776

To chyba jedna z kontrukcji gdzie nie można wywnioskować o rodzaju(male/female) podmiotu.Z tego by wynikało że oba tłumaczenia są prawidłowe.Co o tym myśli znawca języka?

3 lata temu

Winterhen

Miałam to samo, trzeba zgłaszać.

2 lata temu

matiii19
matiii19

Nie jestem dostępny =/ Jestem niedostępny ?

4 lata temu

kichas

no nie. nie jestem dostępny oznacza, że jestem zajęty w sensie jakąś pracą , czynnością, a jestem niedostępny mówimy raczej o stanie emocjonalnym. tak mi się wydaje.

4 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

is that possible ... it seems correct

4 lata temu

MarkGerd

Nie zrobiłem bledu, a program zaliczyl mi błąd!

3 lata temu

LegiaPL

Niedostępna - literówka?

2 lata temu

matisss94

W słowniku Pons przeczytałem, że słowko"anailable" oznacza dostępność, ale rzeczy i towarów. Dla ludzi powinno zastosować sie słowo "affable". Czy zatem to zdanie jest poprawne.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

available też jest dobrze dla ludzi - "I'm not available till after lunch", czyli, jestem zajęty do tym czasu. "I'm afraid he's not available at the moment", nie ma go albo jest zajęty.

affable jest coś innego. Znaczy przyjemny, przyjazny.

2 lata temu

Zaku87

W dzisiejszych czasach człowiek to już rzecz/towar. Także śmiało używajmy

3 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Napisałam "NIA ..." i nie zaliczyło :(

2 lata temu

polciaipucek

To trzeba dać to jako problem żeby przeczytali to i zrobiliby tak, że naprawiliby to. Może tak trzeba sama nie wiem.

2 lata temu

damian695914

XD

1 rok temu

ania32954

?

10 miesięcy temu

Powiązane dyskusje