1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe ein Sofa."

"Ich habe ein Sofa."

Çeviri:Kanepem var.

June 7, 2016

9 Yorum


JUNKER-JU

Benim bir koltuğum var. cevap olarak kabul edilebilir diye düşünüyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


EmreOzkurt

Aynen, yada "Bir koltuğum var" da kabul edilebilirdi


GkeSivrika

haben fiilinin anlamı sahip olmak olduğundan ''Ben bir kanepeye sahibim .'' cümlesinin de cevap olarak kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum.


OnurAka2

Ben bir kanepeye sahibim. Bence doģru bir cevap.


Tolgazorba

Benim bir kanepem var. Ve yanlis diyor.


ErhanGkmen

Bir kaneoem var doğru mu değil mi?


MustafaArh4

Bir sofam var bence kabul edilebilir bir cevap


BekirErol3

Doğrusu'Bir kanepem var.'

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.