1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Personal objects"

"Personal objects"

Překlad:Osobní věci

June 7, 2016

9 komentářů


michi534148

Dalo by se užít i "personal things"?


kacenka9

Ano, takovy preklad je take prijiman.


Milaaano

Personal items, personal belongings?


kacenka9

takove preklady jsou take prijimany


sadraxp

V tomto případě to nemůže znamenat osobní cíle?


kacenka9

Moc ne. Ten object jako cil se v 99% pripadu objevi ve spojeni ceho to je cil. Ono totiz to slovo tak nejak porad znamena 'vec'. Snazsi budou priklady. It was an object of the experiment. Bylo to cilem (predmetem) toho pokusu.

S tim osobnim a v takhle hole vete by to rodily mluvci s cilem nespojoval Vyrazne beznejsi je "personal goal'


Petervoj

Osobni veci bez hacku to nezobralo. Mam len anglicku klavesnicu a v inych prekladoch to nebol problem


Honza_U

soukromé záležitosti?


Filomena.Prvni

Osobní (soukromé) záležitosti. Neberete z jakého důvodu?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.