"He seems fine."

Tłumaczenie:On wydaje się być w porządku.

January 27, 2014

29 komentarzy


Arcia2

a nie może być "on ma się dobrze"

February 9, 2014

adka2004

"On ma się dobrze" to bardziej odpowiedź na pytanie "How is he?"

January 9, 2016

Yola448704

Po polsku mówi się: Dobrze się miewa - w odpowiedzi
na: Co u niego słychać/ Co porabia? - "How is he doing?"

Gdy ktoś właśnie upadł, można zapytać: Jak on się czuje?/
Czy coś mu jest?/ Czy coś mu dolega? - "How is he?"

W zależności od sytuacji, odpowiedzi mogą być różne:
He is fine - W porządku/ Jest w porządku/ Nic mu nie jest

He seems fine - Wydaje się być/Zdaje się być w porządku/
Wydaje się, że jest w porządku/ Wydaje się, że nic mu nie jest

He looks fine - Wygląda w porządku/ Wygląda na to, że nic mu nie jest/że jest w porządku/ Wygląda na to, że dobrze się czuje

November 11, 2018

julekk

albo "wygląda nieźle"?

February 23, 2014

saltnburn

Nie, nie może być (tłumaczenie musi być dosłowne)

July 8, 2014

justyna6666

Mi teź poprawiło on czuje się dobrze a przecież seem oznacza wydawać się/zdawać

February 6, 2015

Gosia26

Mnie poprawiło z "wydaje się " na "czuje się "???

August 29, 2014

Roksana944218

Serio? Napisalam ,,on wydaje sie w porzadku" a powinno byc,,on wydaje sie byc w porzadku" seriously?

January 31, 2017

Agusia385071

On zdaje się mieć dobrze - tak mnie poprawiło

May 19, 2016

JoannaKucy

"On wydaje się być w porządku" Czy nie powinno byc:"He seems to be fine"? Jezeli nie, to chyba jest "idiom"

May 9, 2018

Ania200804

Czy może być "On wydaje się być dobry?"

February 22, 2018

Kopernik18

Nn wygląda fajnie. Why not??

June 30, 2014

saltnburn

Ponieważ seem nie znaczy wyglądać, ale bardziej wydawać/zdawać się.

July 8, 2014

Kopernik18

Dziękuję :)

July 8, 2014

ziewaczek

"Wygląda na to, że nic mu nie jest." Zdanie jest absolutnie bez sensu w oderwaniu od kontekstu. Chyba kogoś poniosło. :)

November 10, 2016

TadzikFox

Niby poprawna odpowiedz jest zaprzeczeniem dotychczasowego nauczania

January 24, 2017

TadzikFox

Chwile temu odpowiedz teraz alternatywna uznana zostala za blad. Bałagan...

January 24, 2017

Bartomiej853887

Nie może być on się wydaje być w porządku? Dlaczego to jest on wydaje sie być w porządku

January 28, 2017

julia835558

Super nauka

March 10, 2017

Kejtiq

"On wygląda dobrze" również nie uznano. Zgłaszać, czy się mylę?

March 16, 2014

saltnburn

Seem znaczy wydawać/zdawać się, a nie wyglądać.

May 2, 2014

[użytkownik usunięty]

    A to ciekawe bo wlasnie zaakceptowalo mi odpowiedź: "On wygląda dobrze"

    July 21, 2014

t-slawo

    poprawilo mi z on sie dobrze czuje na on sie czuje dobrze :-[ jakas lipa przeciez to to samo

    October 1, 2014

gazgiz1

    To chyba rusycyzm?

    March 13, 2017

julek229

    On wydaje sie okej... Powinno zaakceptowac! ;(

    September 9, 2014

adka2004

    Okej jest bardziej angielskie niż polskie

    January 9, 2016

AnetaNovi

    On wydaje sie fajny. Dlaczego zle? :(

    March 7, 2015

Peter68259

    Właśnie. Nie rozumiem dlaczego nie uznaje: "On wydaje się fajny". Wyraz "fajny" występuje w słowniku języka polskiego PWN.

    August 19, 2019

Lukasenko2525

    Lol co to ma byc poprawilo mi blad i wyszlo ze powinno byc on czuje się dobrze

    July 16, 2014

    Powiązane dyskusje

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.