1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Én almát eszem, ő pedig keny…

"Én almát eszem, ő pedig kenyeret eszik."

Fordítás:I eat an apple and she eats bread.

January 27, 2014

96 hozzászólás


Hitorihanabi

nem említi fiú vagy lány eszi ... szóval valahol nem jogos elkönyvelni hibának a he/she dolgot....


Zolee504683

Nem is hiba, valami mást írhattál rosszul, nem?


EnikKiss-S

Nekem nem fogadta el a he t


Nokedli887046

Nekem is ez volt a gond


jzsuzsi

she vagy he, elfogadja mind a kettőt helyesnek.


ItsFoxyHD

Nekem nem fogadta el a he-t


DnesGyrgy

Akkor ott valami más probléma volt a mondatodban.


femcsi

Miert apples? Amikor magyarul almat ir nem almakat..a tobbesszamot ez a lecke meg nem is tanitja :(


emesester

Az alma elé miért kell névelő a kenyér elé miért nem?


timmykei

nem vagyok biztos benne, de én úgy emlékszem, hogy az alma a megszámlálhatóak közé tartozik, a kenyér meg a megszámlálhatatlahoz, mint a cukor meg a só (de nem vagyok biztos benne).


Tanulo9

Vegre valaki ertelmes :D


SzigetD

Azt gondolom, hogy a tanulás ezen a szintjén nem érdemes nagyon mély nyelvtani megértést kérni, várni. Tanuld meg a mondatot úgy, ahogy most javasolja a program. Ahogy haladsz előre a tudásodban, lesznek felismeréseid. Nem érdemes most erre a kérdésbe energiát befektetni. Inkább ezt az energiát 5 újabb mondat megtanulásába fektesd be! :-)


DPeter73

Én sem értem, hogy a kenyér elé miért nem szabad a névelőt kitenni? Miért hiba az, ha az alma elé meg ki kell tenni? Érteni akarom, nem bemagolni!


Tanulo9

Mert nem tudod megszamolni ;) Ennyi az egesz... ha megtudod szamolni akkor Countable, azaz megszamlalhato, olyankor teszel ele. Ha nem tudod akkor Uncountable, akkor nem kell (A kenyeret azert nem tudod megszamolni mert az anygnev mint pl a tej vagy a sajt. Ilyenkor nem az anyagot szamolod, hanem viznel pl a palackot, kenyernel a veknit (loaf) vagy a szeletet (slice)


Marianna_Pasztor

Én is ezt szeretném tudni!


DnesGyrgy

Az alma angolul megszámlálható főnév, s mint ilyen, mindig kell elé határozatlan névelő, "a", ha nincs előtte névmás vagy egyéb határozószó; A kenyér angolul megszámlálhatatlan főnév, s mint ilyen SOHA nem lehet előtte határozatlan névelő "a". Ilyen egyszerű az egész.


WELLL54

A magyar E/3. személy (ő) he és she is lehet. Miért csak az egyik változatot fogadja el?!


StanczRoza

ezt en sem ertem,mind kettot beirtam ,es rossz lett


Tanulo9

Mert a he az fiu, a she az lany, az it meg semleges ;)


koppanyfogado

Kedves Üzemeltetők ! Rövid idő alatt számomra kiderült, hogy itt nincs lehetőség a " Mondat megbeszélésére". Én inkább átnevezném: : " Ötletelések a program hibáiról " Az nem a mondat megbeszélése, hogy a tanulók megírják egymásnak, hogy ők is miben bizonytalanok. Tehát megoldást, esetleg segítséget innen senki ne várjon, még jobban összezavarjuk egymást. Így a jövőben arra fogom használni, hogy jószándékú figyelmeztetéseket küldjek a rendszer hibáiról, másra úgy sem jó ! Még egyetlen kérdésemre nem kaptam megfelelő választ. Kérem szívleljék meg !


Tanulo9

Mqjd en valaszolgatok ;) 6 eve tanulok angolt es jot nevetek a furi kerdeseken de ez ok :)


viragrebi_

igen, vesszot nagyon ritkan hasznalnak, de ez az 'almat eszem', a forditas meg csak tobbesszamban jo... eleg erdekes


BarnaArank

Mitôl kettö az alma


Zozu557

I eat an apple and she eats a bread. Miért nem jó?!


jzsuzsi

A kenyér nem megszámlálható az angolban, ezért nem kell névelő.


Levente.farago

A magyar mondatban vessző van. Miért nem jó a fordításban is a vessző? Miért kell "és-t / and-et" használni a fordításban? Köszi


CoolFace

Valószínűleg azért mert az angolba nagyon ritkán használnak vesszőt.


krennie

Ha nem teszek az alma elé nevelőt, azt tobbesbe tartja helyesnek, azaz I eat apples... ez lehet a magyaràzat...


koppanyfogado

az almát miért kellene almákra fordítanom ?????????


stummerdora

Nekem is ez volt a problémám.


AzerilShade

Most akkor "eats" vagy "eat's" mer egyiknél igy másiknál úgy, mikor van melyik?


Tanulo9

Eats Ha eat's lenne akk. Az azt jelentene h. Eat is es az hulyeseg ;)


DnesGyrgy

Ilyen kifejezés nincs az angolban, hogy "eat's".


trittiri

Nekem miért ezt írja??? Fordítás: I eat an apple and it is eating bread.


Nemma2002

Alma v almák? Dönsék el!


Ewing1017

Nagyon nem tobbes szam. Minusz....


aptg.gabi

Hahó! Almàt eszem nem almákat! Javítsátok légyszi, mert ezért veszteni szivet nem igazságos! :(


radarada22

Why is this plural?


e.eva

all of us want to know!


Benedek01

Ez egy kész hülyesség. A magyarban egyesszámban van az alma az angolban pedig már többesszámban. Akkor most mi van?


1geza

Nem tobbes szamrol van szo hanem az (is -s lesz az igehez irva)


Vajling

Ez bem is tobbesszam >.<


KrisztinaK805381

Én sem értem miért többesszámban van...


LszlDnes1

Érdekes, hogy itt a hozzászólásnál meg azt írja i eat an apple a megfejtésnél pedig azt i eat apples. Tudom, hogy mindkettő helyes de miért kell egy kezdőt összezavarni!?


GezaNovak

Az "almát" szerintem egyes számban helyes.


Adl15371

Az rossz hogy azt persze nem mondja meg mikor kell s rag


Tooopiii

nem mindegy az 'o-nel' hogy she vagy he?!!


DPTP

Nem mindegy ki eszi az almát? he/she, nincs megemlítve, hogy lány vagy fiú.. He-re rossz lett a válasz.


TamsPter11

Nem is midnegy hogy he/she mert e/3. (She) helyes lol)


BlintSzani

Honnan tudom, hogy nőnemű ő-ről van szó?


mamutvadasz

Nincsen a kérdésben mennyi alma.mégis azt kell válaszolni hogy egy.


Lajos932052

Nem említi milyen nem ről van szó. Így a He-t nem elfogadni kitolás.


oroszimarc

Nincs is ott az ,és , szo de a forditásba ott az and


JzsefTbori

Miért nem mindegy , hogy fiú vagy làny eszi az almàt ?


KSANDOR1994

Nem irta hogy nő nemű a másik ember


Gbor179906

Nincs benne és, akkor miért nem fogadja el és nélkül.


yeahimtiriaa

Nem azt írta hogy én EGY almát... Tehát nem. Kell az "a".... vagy csak én gondolom túl?


Pongi665905

A szövegkörnyezetből nem derül ki hogy hímnemű vagy nőnemű.


HorvthTams784258

Nem konkrét hogy fiú vagy lányról van szó


MomoFrank

Miért kell kitenni a névelőt? Miért hibás, ha úgy írom: "i eat apple" "i eat an apple" helyett?


attila4go

Konkretizálja azt, hogy egy almát eszel. Tehát általánosságban almát eszel vagy éppen most egy almát eszel. (nem magamtól tudom, nekem is súgtak :) )


Tanulo9

Azt mindig ki kell tenni ha megtudod oket szamolni ;)


Ref257530

Rohadtúl nem értem a névelőket.


OltynJasee

Lol hibat mert az irtam h he..


TheChameleonMan

A she-t horrorisztikusan mondja


Attila349666

Nem írta h fiú vagy lány eszi így a he is jó


Kunszt-Sze

Fel tudom valahogy venni a kapcsolatot a fejlesztőkkel? Tegnap műtöttek, nagyműtét, magas kockázatú, nem tudtam gyakorolni és nem akarom elbukni a kihívást


Angolmanus2007

Nem mondja hogy fiu vagy lány akkor most mi van?


jancsik

Még mindig nincs javítva ez a hiba, hogy "he"-vel nem fogadja el...


nagyr44

A bread elé miért nem kell az a, amikor az alma elé pedig kell az an?


Quetzalcoatl2012

Nálam sem fogadta el a he - t csak a she-vel tekinti helyesnek.


BENYAA83845628

Elmegy ez a **-ba vessző hiba


KapdElHama

Amikor E/3-ba kéri akkor miert nem fogadja el? He vagy she.


Uhu500

Nem mondja h fiú vagy Lány


Wolfy780

Nem mondja hogy lány vagy fiú


whAD7qrW

Minden jó és megis piros miért


PetruczJno

Helyesen irtam...


whAD7qrW

Nem értem miért nem jó ugyan azt irtam


angolnyelv922638

Nem mindegy, hogy he vagy she?


fazekas-peter1

De ebben a mondatban teljesen mindegy, hogy he vagy she mind a két lehetőséget elfogadja. Természetesen más mondatoknál is, ahol csak "ő" szerepel ez a helyzet.


Jikookisreal88

Nem értem, hogy miért nem jó neki a He...


DamjanF22

A legjobb szó: kintamabukuro


N3ni7

Nem fogadta el a HE t


IgaliGyrgy

A he-t nekem sem fogadta el..


GujMrton

Nekem se fogadta el a he-t


LPA813758

Nem mondta hogy lány vagy fiu én ''he,, írtam de she kellet volna én ezt honnan tudtam volna?!

Learn English in just 5 minutes a day. For free.