1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Én almát eszem, ő pedig keny…

"Én almát eszem, ő pedig kenyeret eszik."

Fordítás:I eat an apple and she eats bread.

January 27, 2014

74 hozzászólás


Hitorihanabi

nem említi fiú vagy lány eszi ... szóval valahol nem jogos elkönyvelni hibának a he/she dolgot....


Szilvia85221

Egyetértek én is így jártam !


GaborPap3

Nekem is ezt hozza hibának mindig


Zolee504683

Nem is hiba, valami mást írhattál rosszul, nem?


femcsi

Miert apples? Amikor magyarul almat ir nem almakat..a tobbesszamot ez a lecke meg nem is tanitja :(


ViktorToth

Pont ez a hobam volt :S


CoolFace

Nekem is ez a hibám. Szar a fordítás


Tanulo9

Nem rossz ;) Tenyleg igy forditjak :)


emesester

Az alma elé miért kell névelő a kenyér elé miért nem?


timmykei

nem vagyok biztos benne, de én úgy emlékszem, hogy az alma a megszámlálhatóak közé tartozik, a kenyér meg a megszámlálhatatlahoz, mint a cukor meg a só (de nem vagyok biztos benne).


Tanulo9

Vegre valaki ertelmes :D


SzigetD

Azt gondolom, hogy a tanulás ezen a szintjén nem érdemes nagyon mély nyelvtani megértést kérni, várni. Tanuld meg a mondatot úgy, ahogy most javasolja a program. Ahogy haladsz előre a tudásodban, lesznek felismeréseid. Nem érdemes most erre a kérdésbe energiát befektetni. Inkább ezt az energiát 5 újabb mondat megtanulásába fektesd be! :-)


DPeter73

Én sem értem, hogy a kenyér elé miért nem szabad a névelőt kitenni? Miért hiba az, ha az alma elé meg ki kell tenni? Érteni akarom, nem bemagolni!


Tanulo9

Mert nem tudod megszamolni ;) Ennyi az egesz... ha megtudod szamolni akkor Countable, azaz megszamlalhato, olyankor teszel ele. Ha nem tudod akkor Uncountable, akkor nem kell (A kenyeret azert nem tudod megszamolni mert az anygnev mint pl a tej vagy a sajt. Ilyenkor nem az anyagot szamolod, hanem viznel pl a palackot, kenyernel a veknit (loaf) vagy a szeletet (slice)


WELLL54

A magyar E/3. személy (ő) he és she is lehet. Miért csak az egyik változatot fogadja el?!


StanczRoza

ezt en sem ertem,mind kettot beirtam ,es rossz lett


koppanyfogado

Kedves Üzemeltetők ! Rövid idő alatt számomra kiderült, hogy itt nincs lehetőség a " Mondat megbeszélésére". Én inkább átnevezném: : " Ötletelések a program hibáiról " Az nem a mondat megbeszélése, hogy a tanulók megírják egymásnak, hogy ők is miben bizonytalanok. Tehát megoldást, esetleg segítséget innen senki ne várjon, még jobban összezavarjuk egymást. Így a jövőben arra fogom használni, hogy jószándékú figyelmeztetéseket küldjek a rendszer hibáiról, másra úgy sem jó ! Még egyetlen kérdésemre nem kaptam megfelelő választ. Kérem szívleljék meg !


Tanulo9

Mqjd en valaszolgatok ;) 6 eve tanulok angolt es jot nevetek a furi kerdeseken de ez ok :)


zsokatamasi

Nem értem. ha azt mondtuk, hogy én eszem az "eat", és ha ő eszik, az "eats" akkor ebben a mondatban miért nem jó az, hogy "she eats bread"?


SzigetD

Mit látsz a "she eats bread" helyett?


zsokatamasi

EZT ÍRTA HELYESNEK: I eat an apple and she eat bread. ezért nem értem, hogy a második eat miért nem eats?


marton.mor

Akkor ez sztem hiba mert E/3. személyben használjuk az "s" képzőt tudtommal.


SzigetD

Az hiba! Úgy helyes, ahogy te is tudod - she/he eats!


BarnaArank

Mitôl kettö az alma


viragrebi_

igen, vesszot nagyon ritkan hasznalnak, de ez az 'almat eszem', a forditas meg csak tobbesszamban jo... eleg erdekes


[törölt felhasználó]

    jól mondtam angolul, és félre tetette


1geza

    Nekem az a problemam az ő miert nem jo (he is) honnan tudjam hogy nő ès nem fèrfi?


Kzd18

    MIÉRT NEM FOGADJA EL HOGY "HE", BASSZUS NEM MONDTA HOGY LÁNY VAGY FIÚ


atesz982560

    Honnan kellene tudnom hogy lanyrol vagy fiurol van szo?


Levente.farago

    A magyar mondatban vessző van. Miért nem jó a fordításban is a vessző? Miért kell "és-t / and-et" használni a fordításban? Köszi


CoolFace

    Valószínűleg azért mert az angolba nagyon ritkán használnak vesszőt.


krennie

    Ha nem teszek az alma elé nevelőt, azt tobbesbe tartja helyesnek, azaz I eat apples... ez lehet a magyaràzat...


koppanyfogado

    az almát miért kellene almákra fordítanom ?????????


AzerilShade

    Most akkor "eats" vagy "eat's" mer egyiknél igy másiknál úgy, mikor van melyik?


Tanulo9

    Eats Ha eat's lenne akk. Az azt jelentene h. Eat is es az hulyeseg ;)


cukilara

    nem tudom bogica12 kérdez meg mást ilyet ne írj


trittiri

    Nekem miért ezt írja??? Fordítás: I eat an apple and it is eating bread.


trittiri

    hozzászólást sem tudom elküldeni? :( próba.....


Nemma2002

    Alma v almák? Dönsék el!


Ewing1017

    Nagyon nem tobbes szam. Minusz....


aptg.gabi

    Hahó! Almàt eszem nem almákat! Javítsátok légyszi, mert ezért veszteni szivet nem igazságos! :(


radarada22

    Why is this plural?


e.eva

    all of us want to know!


Benedek01

    Ez egy kész hülyesség. A magyarban egyesszámban van az alma az angolban pedig már többesszámban. Akkor most mi van?


1geza

    Nem tobbes szamrol van szo hanem az (is -s lesz az igehez irva)


Vajling

    Ez bem is tobbesszam >.<


KrisztinaK805381

    Én sem értem miért többesszámban van...


LszlDnes1

    Érdekes, hogy itt a hozzászólásnál meg azt írja i eat an apple a megfejtésnél pedig azt i eat apples. Tudom, hogy mindkettő helyes de miért kell egy kezdőt összezavarni!?


GezaNovak

    Az "almát" szerintem egyes számban helyes.


Adl15371

    Az rossz hogy azt persze nem mondja meg mikor kell s rag


Tooopiii

    nem mindegy az 'o-nel' hogy she vagy he?!!


vivien370755

    Nem jo a fordito


MajorJnos

    Rubinliga mint játék ismeretlen , hiszen nincs magyarázat, talán titkos ez az egész?


T.Parzival

    Az a kérdésem, hogy miért nem jó a "HE" ugyanis a szöveg nem köti ki, hogy nő nemü a harmadik fél akiről szó van a szövegezésben


SzilviaPin6

    A he az miért nem jó, miért csak a she a helyes?


DPTP

    Nem mindegy ki eszi az almát? he/she, nincs megemlítve, hogy lány vagy fiú.. He-re rossz lett a válasz.


BenceNagy713619

    Honnan derül ki hogy aki kenyeret eszik nő nemű? Egy csomószor ez a hibám hogy "she" helyet "he"-t írok...


TamsPter11

    Nem is midnegy hogy he/she mert e/3. (She) helyes lol)


BlintSzani

    Honnan tudom, hogy nőnemű ő-ről van szó?


JnosCservg

    Nincsen a kérdésben mennyi alma.mégis azt kell válaszolni hogy egy.


Lajos932052

    Nem említi milyen nem ről van szó. Így a He-t nem elfogadni kitolás.


nagy.edo

    Miért nem jó az ő kenyeret eszik fordításábam He eats bread Miért csak a She személyes nébmást fogadja el?


oroszimarc

    Nincs is ott az ,és , szo de a forditásba ott az and


JzsefTbori

    Miért nem mindegy , hogy fiú vagy làny eszi az almàt ?


SndorKiss109860

    Nem irta hogy nő nemű a másik ember

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
    Kezdés