دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"The birds' apple"

الترجمة:تفاحة الطيور

منذ سنتين

30 تعليقًا


MAHMOUD436

الى هوا ازاى اعرف تفاحة ادم انما تفاحة الطيور لا جديده وغريبه فى نفس الوقت يا عصفوره وعندها تفاحه ادم فى ظورها لا حقيقى حاجه تضحك :D

منذ سنتين

jan391918

ال s للملكية و يجب وضع فاصلة بعدها للتفريق عن s الجمع و اللي بيسال شو هو تفاحة الطيور للتقريب مثلا كأن نقول طعام القطط او حبوب الطيور و هذا تفاحة الطيور اي انك تقصد التفاح الذي جلبته للطيور

منذ 3 أشهر

jan391918

مثال اخر قد يكون قد جلبت تفاح للمنزل و تفاح لنقل على سبيل المثال تفاح مدود للطيور هنا انت تخص اي تفاح تقصد بالتحديد

منذ 3 أشهر

NabilMounir1

يعنى ايه :)

منذ سنتين

naifabojawad

مامعنى تفاحة الطيور

منذ سنتين

GeKY14

اكل الطيور

منذ 4 أسابيع

GeKY14

هدول مدللين باكلو تفاح مو دود ههههعععع

منذ 4 أسابيع

Reem.N2
Reem.N2

good job

منذ سنة واحدة

muhamed544009

يعني ايه تفاحة الطيور !?

منذ سنة واحدة

zkaF6

غير مفهوم

منذ 8 أشهر

wizo_2016

طب ما انا كتبت The birds apple وطلعت غلط

منذ سنتين

KeroNagi1

ههههههههههههه تفاحة الطيور بتبقا فين بالظبط

منذ سنة واحدة

AERI-L88

؟؟؟ ايش تفاحة الطيور // الطيورتفاحه اصح وبعدين شدخل التفاحه بالطير

منذ سنة واحدة

QCNd9

ما معنى التفاحة الطيور

منذ سنة واحدة

amiraabdul18

مو مفهوم ابدا

منذ 5 أشهر

STUDENT851078

يعني التفاحة تعود ملكيتها للطيور

منذ 5 أشهر

WaseemTibi

انا كتبت The birds' apple وطلعت غلط

منذ سنتين

Abodina

مش فاهم غلط ليه ....

منذ سنة واحدة

Halalolo5

ال s دى ملكية ولا s الحمع ممكن حد يفهمنى

منذ سنة واحدة

Ahmad961170

تفاح الطيور يا ناس مثل طعام الطيور

منذ 7 أشهر

mohammedYa652083

كل شي له حل الا هذي حيرتني

منذ 6 أشهر

mutaz421058

الجملة غير مفهومة المعنى غير واقعي

منذ 5 أشهر

Ayman866067

اية معنى الفصلة اللى فوق ال s دى حد يفهمنا

منذ 4 أشهر

Abdulmajee746730

اين الخطا

منذ 4 أشهر

mgudo

!

منذ 4 أشهر

59e2

ال s دى للجمع ولا الملكية

منذ 4 أشهر

MohammadNa124718

عم بكتب وبطلع غلط

منذ 3 أشهر

EnasSabha1

هلا السؤال هنا اذا كانت ال s الملكية معناها بتطلع تفاحة الطائر مش الطيور صح ؟

منذ شهر واحد

sword473418

كلمه خاطئه وكمان كتبتها صح بس بدون الفاصله ... واعطيتوني اجابه خاطئه ... كان المفترض تعطونا توجيه انه فيه تدقيق في الفواصل وادوات الاستفهام

منذ شهر واحد

GeKY14

شلون بدنا نقول جمع للطيور وs للملكيه

منذ 4 أسابيع

المناقشات ذات الصلة