1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has assumed it."

"She has assumed it."

Překlad:Ona to předpokládala.

June 8, 2016

9 komentářů


Petr_1963

nebaví mě psát pořád nějaké dotazy, ale tady se zeptám, co znamená překlad " domnívala to "?

June 8, 2016

nueby

Nic. Je to celkem nově přidaná věta, ke které ještě nikdo nenaťukal stovky správných českých překladů. Z osmi uznávaných jsou teď dva nesprávné. Podobná věta "I have assumed it" má českých překladů 300. Někdo to prostě ještě musí přidat, a...jak jste to řekl s tím nebavením...

ETA: Tak mi trvalo šestnáct minut předělat tady české překlady na 91 uznávaných verzí dle podobného vzoru. Snad už to bude snesitelné. Zdar!

June 8, 2016

rodinakhem

ona to předvídala?

August 29, 2017

kacenka9

Predvidat je "anticipate, foresee, envision", ale ne assume. Assume je trosku neco predpokladat a nedopadne to dobre. Jako "Predpokladal jsem, ze jsi objednal hotel" a oba ted stojite na ulici a hotely siroko daleko jsou plne. Tam presne by v AJ bylo ASSUME

March 20, 2018

Ivo150846

A suppose je tez předpokládat. To by šlo take?

February 11, 2019

JanaJandor

Někde jste psala, že na konci věty by nemělo být "it", ale "that". V uvedené větě je na konci "it". Jak to teda má být?

October 26, 2019

Lenka541739

opravilo mi to jako předvídala JE. To je přece blbost

March 19, 2018

kacenka9

ve spravnych odpovedich vubec neni slovo PREDVIDALA, natoz slovo JE

March 20, 2018

Lenka541739

tak to mě dost mrzí, že jsem si to neuložila jako fotku. protože to tam bylo.. Možná tam bylo předpokládala JE. Ale to JE tam bylo.

March 21, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.