Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She has assumed it."

Překlad:Ona to předpokládala.

před 2 roky

7 komentářů


Petr_1963

nebaví mě psát pořád nějaké dotazy, ale tady se zeptám, co znamená překlad " domnívala to "?

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Nic. Je to celkem nově přidaná věta, ke které ještě nikdo nenaťukal stovky správných českých překladů. Z osmi uznávaných jsou teď dva nesprávné. Podobná věta "I have assumed it" má českých překladů 300. Někdo to prostě ještě musí přidat, a...jak jste to řekl s tím nebavením...

ETA: Tak mi trvalo šestnáct minut předělat tady české překlady na 91 uznávaných verzí dle podobného vzoru. Snad už to bude snesitelné. Zdar!

před 2 roky

rodinakhem

ona to předvídala?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Predvidat je "anticipate, foresee, envision", ale ne assume. Assume je trosku neco predpokladat a nedopadne to dobre. Jako "Predpokladal jsem, ze jsi objednal hotel" a oba ted stojite na ulici a hotely siroko daleko jsou plne. Tam presne by v AJ bylo ASSUME

před 6 měsíci

Lenka541739

opravilo mi to jako předvídala JE. To je přece blbost

před 6 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

ve spravnych odpovedich vubec neni slovo PREDVIDALA, natoz slovo JE

před 6 měsíci

Lenka541739

tak to mě dost mrzí, že jsem si to neuložila jako fotku. protože to tam bylo.. Možná tam bylo předpokládala JE. Ale to JE tam bylo.

před 5 měsíci