"Her question is hard."

Tłumaczenie:Jej pytanie jest trudne.

June 9, 2016

7 komentarzy


MariuszJan3

I am low - czemu nie ?

June 9, 2016

rozamunduszek

Nie za bardzo wiem o co ci chodzi, jako że zadajesz pytanie o "I am low" w komentarzu pod "Her question is hard", ale I am low znaczy jestem nisko (na niskiej wysokości np. lecąc samolotem albo w górach). I m low albo I am feeling low znaczy również "źle się czuję" szczególnie w znaczeniu I am/I am feeling depressed. Z kolei I am low on [something] znaczy mam mało/brakuje mi/kończy mi się np. I m low on sugar znaczy kończy mi się cukier, mam mało cukru

June 9, 2016

Olaheba

Myślę, ze po prostu on przetlunaczyk cos innego

March 17, 2018

chmurkaigwiazdka

jej pytanie jest trudne

June 9, 2016

rozamunduszek

Po co piszesz tlumaczenie w komentarzu skoro tlumaczenie juz jest??

June 9, 2016

KatarzynaK814559

Hard znaczy trudne? Myślałam ze difficult ale moze gdzue indziej sie stosuje proszę o wytłumaczenie

December 7, 2018

alburd

' A Hard Day’s Night' - The Beatles. Ten tytuł tłumaczony jest jako 'Noc po ciężkim dniu'. 'Hard' ma takie znaczenie (oprócz 'twardy'), a jeszcze w dodatku jest coś takiego jak 'hardly', co z kolei znaczy 'ledwo'.

June 21, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.