"Her question is hard."

Tłumaczenie:Jej pytanie jest trudne.

2 lata temu

5 komentarzy


MariuszJan3

I am low - czemu nie ?

2 lata temu

rozamunduszek

Nie za bardzo wiem o co ci chodzi, jako że zadajesz pytanie o "I am low" w komentarzu pod "Her question is hard", ale I am low znaczy jestem nisko (na niskiej wysokości np. lecąc samolotem albo w górach). I m low albo I am feeling low znaczy również "źle się czuję" szczególnie w znaczeniu I am/I am feeling depressed. Z kolei I am low on [something] znaczy mam mało/brakuje mi/kończy mi się np. I m low on sugar znaczy kończy mi się cukier, mam mało cukru

2 lata temu

Olaheba

Myślę, ze po prostu on przetlunaczyk cos innego

8 miesięcy temu

chmurkaigwiazdka

jej pytanie jest trudne

2 lata temu

rozamunduszek

Po co piszesz tlumaczenie w komentarzu skoro tlumaczenie juz jest??

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.