"Jem jabłkowy chleb."

Tłumaczenie:I eat apple bread.

January 28, 2014

26 komentarzy


Jack.Elliot

.

January 28, 2014

dibdin

There is something like that in Poland which I'm sure I've had - but not for me!

February 4, 2014

IgorGora

Piszesz po amerykanisku

June 11, 2015

karolinka804520

Nie

January 25, 2016

Brunet.

Komentarze po angielsku, a ja się dopiero uczę. Więc skąd mam wiedzieć co inni napisali i dlaczego popełniłem błąd?

May 10, 2014

Karjze

Oryginalny komentarz był w języku angielskim, więc pomyślałam, mogę odpowiedzieć w języku angielskim. Jest to mój pierwszy język. To jest w zasadzie to, co powiedziałam: Chleb jabłko, chociaż to nie jest powszechne, jest chleb z jabłek. To jest jak chleb bananowy, "Bananowy chleb". Najlepszym sposobem, aby nauczyć się języka jest, aby spróbować zanurzyć się w jak największym stopniu. Google Translate jest zawsze gotowy do użycia.

May 10, 2014

ArekDrabsky

It should be: "I eat an apple bread."

July 9, 2014

Damianabck

Tak tez zem napisal :D

December 29, 2014

Karjze

no, it should not be. It is not right to say "I eat a bread" in English as bread is an uncountable noun. Here is a good article explaining this: http://www.englishclub.com/grammar/nouns-un-countable_2.htm

July 9, 2014

Damianabck

Ale przed bread jest jeszcze apple. :D

December 29, 2014

izakania

thank you very much, now I understend

October 30, 2015

pytawin

Nie słyszałem o takim chlebie. Może o smaku jabłkowym?

August 24, 2014

szeryff83

odwrotnie an zamiat a :)

May 27, 2014

endios

Nie, gdyż "apple" w wymowie zaczyna się samogłoską.

May 27, 2014

wiktonika

I eat apple bread? serio?

November 18, 2014

SewekGaming

Taak.

March 11, 2016

Stineli

Ja napisałam I eat apple bread imi zaliczyło

September 3, 2014

szeryff83

no wlasnie jak samogloska to chyba an ?

May 27, 2014

BarbaraRybitwa

dlaczego mi przetłumaczyło I am eating the apple bread. ?

September 11, 2014

KingaKinak

Jabłkowy chleb życiem

December 19, 2015

karolinka804520

Od kiedy jest jabłkowy chleb

January 25, 2016

Adamer34

jak chleb może być jabłkowy

March 2, 2016

Adamer34

normalnie

March 2, 2016

ola356050

Jabłkowy chleb genialnie

September 12, 2016

KJC2012

What ,,apple bread" ^_^

April 18, 2014
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.