1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jem jabłkowy chleb."

"Jem jabłkowy chleb."

Tłumaczenie:I eat apple bread.

January 28, 2014

26 komentarzy


dibdin

There is something like that in Poland which I'm sure I've had - but not for me!


Jedwabq

Piszesz po amerykanisku


Brunet.

Komentarze po angielsku, a ja się dopiero uczę. Więc skąd mam wiedzieć co inni napisali i dlaczego popełniłem błąd?


Karjze

Oryginalny komentarz był w języku angielskim, więc pomyślałam, mogę odpowiedzieć w języku angielskim. Jest to mój pierwszy język. To jest w zasadzie to, co powiedziałam: Chleb jabłko, chociaż to nie jest powszechne, jest chleb z jabłek. To jest jak chleb bananowy, "Bananowy chleb". Najlepszym sposobem, aby nauczyć się języka jest, aby spróbować zanurzyć się w jak największym stopniu. Google Translate jest zawsze gotowy do użycia.


ArekDrabsky

It should be: "I eat an apple bread."


Damianabck

Tak tez zem napisal :D


Karjze

no, it should not be. It is not right to say "I eat a bread" in English as bread is an uncountable noun. Here is a good article explaining this: http://www.englishclub.com/grammar/nouns-un-countable_2.htm


Damianabck

Ale przed bread jest jeszcze apple. :D


izakania

thank you very much, now I understend


pytawin

Nie słyszałem o takim chlebie. Może o smaku jabłkowym?


szeryff83

odwrotnie an zamiat a :)


endios

Nie, gdyż "apple" w wymowie zaczyna się samogłoską.


wiktonika

I eat apple bread? serio?


Stineli

Ja napisałam I eat apple bread imi zaliczyło


szeryff83

no wlasnie jak samogloska to chyba an ?


BarbaraRybitwa

dlaczego mi przetłumaczyło I am eating the apple bread. ?


KingaKinak

Jabłkowy chleb życiem


karolinka804520

Od kiedy jest jabłkowy chleb


Adamer34

jak chleb może być jabłkowy


ola356050

Jabłkowy chleb genialnie


KJC2012

What ,,apple bread" ^_^

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.