Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kniha nás nikdy nezklame."

Překlad:A book never lets us down.

před 2 roky

17 komentářů


scipio157

A book never let us down

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tam je jen jedna kniha. Tedy 3. os. c. jednotneho a sloveso musi mit S na konci

před 1 rokem

FilipSnoha

Mohlo by v byť v tomto prípade aj preklad : The book never let down us.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nemohlo.

před 2 roky

Pavel221503
Pavel221503

A book is not never going to let us down - bylo by možné použít?

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Ne. Dvojitý zápor je v AJ negramatický. Buď ...is never... nebo ...is not ever...

před 1 rokem

Pavel221503
Pavel221503

děkuji, jasné ....

před 1 rokem

TomasFisar

A book lets us never down

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Takovy slovosled nejde. Vypada to totiz, ze to slovo 'never' patri k tomu 'down'.

před 1 rokem

LuboBel

"A book never disappoint us." Mohlo by byť?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To je vyznamove podobne, ale ma vlastni preklad "Kniha nas nikdy nezklame"

před 1 rokem

JiNeern

Což je ovšem věta, kterou vidím v záhlaví této diskuse.

před 7 měsíci

MirkaEberlov

Přišlo mi to jako budoucí čas, použila jsem A book never won't disappoint us. Proč by to nešlo?

před 11 měsíci

igamenir
igamenir

Zaprvé dvojitý zápor v "never won't", proto jen "never will". Zadruhé příslovce se dává mezi pomocné sloveso a významové sloveso, proto "will never let"

před 9 měsíci

Filomena.Prvni

Mně zase jako čas minulý, přítomný i budoucí. Takže průběhový? Jen nevím, zda by šla věta s "leting" použít. Průběhovým časem jsem ještě neprošla. Nedá se as použít na všechna slovesa.

před 7 měsíci

eznkovRena

Let down je frázové sloveso - nezklamat. Jak ,prosím, zjistím, kdy se fráz. sl používá nerozděleně a kdy se dělí, ba dokonce musí dělit. Nebo je možné i : A book never lets down us. ???

před 3 měsíci

enevka
enevka

Co vím, tak frázová slovesa mají příslovečnou částici před i za předmětem, pokud není předmětem osobní zájmeno, v tomto případě stojí za něm, jinak to je jedno. Jinak slovesa s předložkou mají vždy pevné postavení před předmětem.

před 2 měsíci