1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Mówię jej nie."

"Mówię jej nie."

Tłumaczenie:I tell her no.

January 28, 2014

14 komentarzy


rafalkubiczek

Można powiedzieć "I say no to her" (?)


KacperKwapisz

I nadal nie akceptuje... ;-)


searoth7

a ja mówię "I say her no" i akceptuje..


yuioyuio

A to akurat jest źle, nie powinno być akceptowane.


radki71

Ja tak samo napisałam i mi niw zaakceptował


Ewelaaaa

Napisalam identycznie i mi nie zaakceptowalo.. o co chodzi?


Ola981215

Tell to jest moim zdaniem opowiadać, a say mówić.


DawidKosow

Wrong!!! powinno byc ,,I say her no" co oznacza, Say oznacza mowić a Tell, lub Said powiedzieć


yuioyuio

"Said" to forma przeszła czasownika "say". "Say" i "tell" mogą znaczyć to samo, ale wymagają innej konstrukcji:

to tell somebody something

to say somethimg to somebody


RomanPacio

ale podpowiedzi nadal wprowadzają w błąd, lepiej je usunąć a nie robić głupiej podpuchy, tu mam się nauczyć języka


kichas

dlaczego nie akceptuje "i speak her no" ?


yuioyuio

Ponieważ speak może mieć dopełnienie bliższe tylko w dwóch przypadkach: w znaczeniu mówić w jakimś języku, np. I speak English, lub w zwrocie to speak your mind oznaczającym wyrażać swoje zdanie. W innych przypadkach albo stawiamy po speak kropkę, albo dopełnienie wprowadzamy przez przyimek. W tym konkretnym zdaniu nie ma możliwości użycia słowa speak.


karomar123

A jednak w odpowiedziach pokazało:

am speaking

say

speak

Napisałam "I am speaking her no" i nie zaliczyło.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.