1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sizin bir kediniz var."

"Sizin bir kediniz var."

Çeviri:Sie haben eine Katze.

June 9, 2016

5 Yorum


Mina13682

Siz için ihr kullanılabilirdi ihr siz demek çünkü


zuhal531640

Tamam ikiside doğru da biz türkçeden almancaya çevirirken saygı için mi çoğul anlam için mi "siz" denildiğini nasıl anlayıp çevireceğiz?


dogapoyraz

Sie sind (nazik olarak) siz anlamına geliryon türkçede kullanıldığı gibi


Nilzania

Sie haben eine Katze sizin bir kediniz var cümlesine uygun bir çeviri değil mi ? Saygı hitap şekli için doğru olmaz mı ? Doğru çevirileri seçerken bu kabul edilmemişti.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.