Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man drinks the beer, the woman drinks the water."

Çeviri:Adam birayı içer, kadın suyu içer.

4 yıl önce

28 Yorum


omerrifat

Doğru cevabın "Adam bira içer, kadın su içer" olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Senin dediginin olmasi icin beer ve water dan önce the olmamasi lazim "The man drinks beer, the woman drinks water." seklinde.

4 yıl önce

omerrifat

Bunlara hep "the" kelimesi mi sebep oluyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet thenın üzerindeki açıklamadan göreceğiniz gibi the belirli harfitariftir.Bilindik bir nesneden bahsederken kullanılır. yani nesneleri belirli hale getirir, Türkçede de belirtme hali -i halidir.

4 yıl önce

dilasarii

eveet

1 yıl önce

RealEstateAgent

bende öyle yaptım da ''the'' bira kelimesine '' yı'' ekini getiriyormuş.

3 yıl önce

yamo-37

Katılıyorum

4 yıl önce

rekorbende

Selcen bu programin sahibi sen misin. Merak ettim. Yanlis anlama guzel bilgilendiriyorsun

4 yıl önce

aslanmuson

Peki "the man" neden "adamı" olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o durum sadece "the man" cümlenin nesnesi oldugunda gecerli, öznesi olduğunda değil

4 yıl önce

TEGN3

Mikrofon yanlış diyo ya

2 yıl önce

HYurt100

İngilizcede çoğul anlamı katan -s takısı okunmuyor diye biliyorum ama burada ki kelimelerde dahil birçoğunda -s takısı okunuyor .

1 yıl önce

myroncoben

araya sadece virgül koymadım ve yanlış dedi

4 yıl önce

Fatma458297

Ben yazarken elim "kontrol et"yazısına çarptı

2 yıl önce

emoterrari

hiç bir bok demedi ki

1 yıl önce

eray445546

Neden Manin başina the geliyorki

3 ay önce

MOZBEY

şu men mi man mı women mı woman mı nasıl ayırt ediyoruz. bir de şu kadının the demesi bi harika :)

1 ay önce

Melike147720

man-adam men-adamlar ☺ kadın içinde o geçerli

1 ay önce

MOZBEY

Teşekkür ederim. Biz zor olsa da artık anladım o olayı :)

1 ay önce

Resist4Freedom

Biri belirtili diğeri belirtisiz bence hiç saçma değil..

4 yıl önce

umuterzioglu

Ya şu man men muhabbeti çok karışıyor

4 yıl önce

yasemin.ca2

Man=adam, Men=adamlar

4 yıl önce

onuroz

Bu tür cümlelerde, bir şeyin belirtili olup olmadığını anlamak için bir geçmiş cümleye sahip olmamız gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Englishesfurkans

Ne lanet olasi bir soru beeeeeee

4 yıl önce

jump2003

Adam bira içer, kadın su içer olcaktı cevap

4 yıl önce

Sarademir

Adam bira içer, kadın su içer şeklinde olmalı

4 yıl önce

123456789ay

Rekor bende sorduğen sorunun cevabı duolingoyu ben kurdum

4 yıl önce

TEGN3

Yaw he he

2 yıl önce