Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man drinks the beer, the woman drinks the water."

Çeviri:Adam birayı içer, kadın suyu içer.

4 yıl önce

12 Yorum


omerrifat

Doğru cevabın "Adam bira içer, kadın su içer" olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Senin dediginin olmasi icin beer ve water dan önce the olmamasi lazim "The man drinks beer, the woman drinks water." seklinde.

4 yıl önce

dilasarii

eveet

1 yıl önce

rekorbende

Selcen bu programin sahibi sen misin. Merak ettim. Yanlis anlama guzel bilgilendiriyorsun

4 yıl önce

aslanmuson

Peki "the man" neden "adamı" olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o durum sadece "the man" cümlenin nesnesi oldugunda gecerli, öznesi olduğunda değil

4 yıl önce

TEGN3

Mikrofon yanlış diyo ya

2 yıl önce

HYurt100

İngilizcede çoğul anlamı katan -s takısı okunmuyor diye biliyorum ama burada ki kelimelerde dahil birçoğunda -s takısı okunuyor .

1 yıl önce

myroncoben

araya sadece virgül koymadım ve yanlış dedi

3 yıl önce

Fatma458297

Ben yazarken elim "kontrol et"yazısına çarptı

2 yıl önce

emoterrari

hiç bir bok demedi ki

1 yıl önce

eray445546

Neden Manin başina the geliyorki

1 ay önce