1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man drinks the beer, the…

"The man drinks the beer, the woman drinks the water."

Çeviri:Adam birayı içer, kadın suyu içer.

January 28, 2014

25 Yorum


omerrifat

Doğru cevabın "Adam bira içer, kadın su içer" olması gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

Senin dediginin olmasi icin beer ve water dan önce the olmamasi lazim "The man drinks beer, the woman drinks water." seklinde.


rekorbende

Selcen bu programin sahibi sen misin. Merak ettim. Yanlis anlama guzel bilgilendiriyorsun


myroncoben

araya sadece virgül koymadım ve yanlış dedi


aslanmuson

Peki "the man" neden "adamı" olmuyor?


Selcen_Ozturk

o durum sadece "the man" cümlenin nesnesi oldugunda gecerli, öznesi olduğunda değil


TEGN3

Mikrofon yanlış diyo ya


HYurt100

İngilizcede çoğul anlamı katan -s takısı okunmuyor diye biliyorum ama burada ki kelimelerde dahil birçoğunda -s takısı okunuyor .


mehmetyzc

Biri belirtili diğeri belirtisiz bence hiç saçma değil..


Fatma458297

Ben yazarken elim "kontrol et"yazısına çarptı


emoterrari

hiç bir bok demedi ki


eray445546

Neden Manin başina the geliyorki


MOZBEY

şu men mi man mı women mı woman mı nasıl ayırt ediyoruz. bir de şu kadının the demesi bi harika :)


Melike147720

man-adam men-adamlar ☺ kadın içinde o geçerli


MOZBEY

Teşekkür ederim. Biz zor olsa da artık anladım o olayı :)


TCNurdanYl

Doğru yaptım, doğru değil, diyor.


omer250134

Hiç bir şey anlamiyorum


HelinVarol1

Yeter ya bune 3 defa denedim olmadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.