1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlan ekmek yer."

"Oğlan ekmek yer."

Çeviri:The boy eats bread.

January 28, 2014

20 Yorum


safaz1

Neden eat degilde eats


brsbrs01

Simple present da he,she,it den sonra gelen fiile s takisi gelir


al...ghj

Ama orda he she it yokk


zynpymn

anlamı ''O'' olanlarda s takısı geliyor. Oğlan derken 3. bir tekil şahıstan bahsediyoruz mesela girl derken de s takısı gelir.


BahtiyarKo

Ama the boy he olarak kabul ediliyor


TilbeKatre

çünkü HE SHE İT te s eki doğal olarak kullanılır


Ayvandur

Bizim millettede gereksiz yorum yazma hastalığı var :)


meryemayy

Neden man olduğun da the bread yazıyoruz da boy olduğun da sadece bread yazıyoruz ben onu anlamadım


kavbus

Thenin kullanilacağini nereden anliyacaz


iLyAnUr

Bn Boy eats bread. Yazdim.


nur_irem

Yanlis yazmissin


Erziyab

Ekmekten once neden a yazilmadi


aremzeten

Cunku ekmek sayilamayan bir sey olarak gecer ingilizcede. A loaf of bread olur yani bir somun ekmek.


MAHEY1005

Ekmek yer degil de ekmeyi yer deseydi o zaman the kullanilirdi diye biliyorum


MuhammedAt4

The büyük yazmışım kabul etmedi ufak hatalar görmezden gelinmeli :)


ali4202

ya the başa niye konur ? şimdiden tşk ederim


GalataKulesi77

The ne alaka ya tam çözdüm diyorum kafam karışıyor


suudemmm

The yazmasak ne olr

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.