Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan ekmek yer."

Çeviri:The boy eats bread.

4 yıl önce

20 Yorum


safaz1

Neden eat degilde eats

4 yıl önce

brsbrs01

Simple present da he,she,it den sonra gelen fiile s takisi gelir

4 yıl önce

chakmalife

Tesekkurler

4 yıl önce

al...ghj

Ama orda he she it yokk

3 yıl önce

zynpymn

anlamı ''O'' olanlarda s takısı geliyor. Oğlan derken 3. bir tekil şahıstan bahsediyoruz mesela girl derken de s takısı gelir.

3 yıl önce

BahtiyarKo

Ama the boy he olarak kabul ediliyor

3 yıl önce

TilbeKatre

çünkü HE SHE İT te s eki doğal olarak kullanılır

4 yıl önce

AyvanduR

Bizim millettede gereksiz yorum yazma hastalığı var :)

4 yıl önce

meryemayy

Neden man olduğun da the bread yazıyoruz da boy olduğun da sadece bread yazıyoruz ben onu anlamadım

4 yıl önce

kavbus

Thenin kullanilacağini nereden anliyacaz

3 yıl önce

semihtopaloglu

the ne alaka

3 yıl önce

iLyAnUr

Bn Boy eats bread. Yazdim.

4 yıl önce

nur_irem

Yanlis yazmissin

4 yıl önce

Erziyab

Ekmekten once neden a yazilmadi

4 yıl önce

aremzeten

Cunku ekmek sayilamayan bir sey olarak gecer ingilizcede. A loaf of bread olur yani bir somun ekmek.

4 yıl önce

mahey1005

Ekmek yer degil de ekmeyi yer deseydi o zaman the kullanilirdi diye biliyorum

3 yıl önce

MuhammedAt4

The büyük yazmışım kabul etmedi ufak hatalar görmezden gelinmeli :)

3 yıl önce

ali4202

ya the başa niye konur ? şimdiden tşk ederim

3 yıl önce

GalataKulesi77

The ne alaka ya tam çözdüm diyorum kafam karışıyor

3 yıl önce

suudemmm

The yazmasak ne olr

3 yıl önce