"Ben bir elma yerim ve o ekmek yer."

Çeviri:I eat an apple and she eats bread.

January 28, 2014

213 Yorum


ayperisi

elma yerim "eat apple" derken sadece " eat "diyoruz ama ekmek yerim "eats bread" derken neden " eats " diyoruz ? ekmek yerim derken de "eat bread " dememiz gerkmez mi ? aradaki fark ne ?

February 6, 2014

jassmeen

Ben ekmek yerim deseydik de i eat bread derdik. Üçüncü şahısların geniş zaman içinde kullandıkları fiiller s takısı alır. Ayse goes to the cinema gibi go fiili s takısı alır burda ama aynı cümle I Go to the cinema olarak kullanılır.

February 7, 2014

Murat418078

bunun cevabını arıyordum teşekkürler çok güzel açıklamışsın

August 21, 2019

KereMustaf

Peki onun she olduğu nerden belli oluyor. Ben he yazdım kabul etmedi

October 6, 2019

denemeden

He she it.. Olunca... Fiillerin sonuna -s takısı gelir. Tabi bununda bazı kuralları var..

February 18, 2014

Bykush1

Eğer özne he, she, it ise ve geniş zamanda cümle kuracaksak, fiilin sonuna "-s" , "-es" , "-ies" ekleri gelir. Eğer özne I, we, you, they ise fiilin sonuna herhangi bir ek gelmez.

Yani, ekmek veya elmanın özel bir durumu yoktur.

February 10, 2018

AdemBekdemir

He she it lerde s takisi alir fiil

August 19, 2014

MertAli1111

Çünkü o yer diyoruz başka kişiye hitap edince s takısı gelir ama kendimizden bahsedince takı almaz

April 21, 2019

NisanurGNE1

Aynen ya ben de eat yazdim kabul etmedi illa eats yazmam lazimmis.Vallahi ne desem haklisin sayin ayperisi

June 3, 2019

selen_sarac

Kimden bahsediliyorsa sonuna s gelir yada gelmez "o" yani he, she, it ten bahsediliyorsa sonuna -s eki gelir ve cümle geniş zaman olur

October 25, 2014

Eren_YALCIN

Ben tanıdık "eat" O bilinmedik "eats"

September 5, 2014

iremGurrge

Doğrusu bana da bu yabanci geldi ilk başta

May 20, 2019

CihatKesme1

I we you they "s" taķısı gelmez he she ıt "s" takısı gelir

January 24, 2018

MelekUcar2

Ok

November 20, 2018

Sueda_sahiin

Bencede

December 18, 2018

Umuralp18

Cunku o bir nesne

December 19, 2018

Nazlsu17

Bencede

January 31, 2019

Nazlsu17

Bencede

January 31, 2019

halil483690

hhhg

July 29, 2019

Fatmanur10905

orada she olduğu için "s" takısı getiriyoruz :)

April 20, 2019

iremGurrge

Aynen.Bana da biraz saçma geldi

May 20, 2019

Zeynep123723

Simdi birisinde neden s kullanıyoruz cünkü o diyor yanı she ve he diyor she ve he ve it şerden sonra ki fiillerde onlar varsa cümlede s gelir ama yoksa birsey gelmez anladın mı

June 24, 2019

Black59530

I eat bread she eats bread. He,She,It'de fiil -s takısı alır

July 5, 2019

kaanBatur

Boşver

August 5, 2019

Sumeyye588949

Bilmiyorum

April 4, 2018

yusfayd

?

May 8, 2019

yasin242455

Eat ın s takısı almasının ne bread la nede eat la ilgisi var başındaki özneden kaynaklanan bir durum

October 9, 2018

esra810971

Çünkü kural diyor ki ; (she) , (he) ve( it ) için fiile ( s ) ekliyoruz , ama ( I ) , ( they ), (we), ve (you ) : için fiile hiçbir şey eklemiyoruz . Bu yüzden .

January 31, 2019

Xyalm

İsmin hal sekilcileri am is are. I-am, you-are, she, he, it-is, we-are, you-are, they-are. She de istigade olunan is-in s sekilcisi kecir komekvi sekilciden sonraki xeberin sonuna. Misal he eats a bread. Ve buradaki he den sonraki is kecir eat felinin sonuna. Bu kadan kolay)))

October 1, 2019

guneralakbarli

Fark odur ki he she olunca "s" oluyor

August 16, 2014

iremGurrge

Yani

May 20, 2019

burakie191

Am

December 10, 2014

dryusufyoraz

o derken kadın mı erkek mi ifade edilmemiş .

February 2, 2014

ProwlingParis

farketmez, hepsi olur.

February 2, 2014

oksuz91

He dedim yqnlis oldu

November 5, 2018

Serpil657424

Aynı şekilde he & she arasındaki fark nedir doğru cvp yazıp yanlış ikazı ???!!

May 1, 2019

Serapkabak

Aynen

April 28, 2019

HayrunNisa843747

Benimde

July 15, 2019

dryusufyoraz

tamam hocam sağol yukarıdaki bütün ibaresine dikkat etmemişim ;)

February 2, 2014

sinanph

en değişik olan şey "o" denilen kişinin kim oldugunun bilinmemesi he mi she mi arkadaş he yazıyorum she cıkıyor gerçekten değişik

June 17, 2015

iremkct

Aynn sana katılıyorm bende he yaptm ne bilelim

May 4, 2017

Serpil657424

Hatalı çıkıyor cvp evet

May 1, 2019

derindost

O yerine she değilde he kullandım. Neden hata olarak kabul edilsin ?

October 16, 2015

MuhammedEm618478

Ben ''he eats bread dedim o ''she eats bread'' dedi ikiside ''O'' demek değil mi >:C hatalı

January 20, 2018

Alaattin60

Ben bir erkeğin ekmek yediğini yazıyorum, o diyor kız ekmek yiyor!. Ben müneccim miyim arkadaş o denilenin kız mı erkek mi olduğunu bileyim..

June 24, 2018

Seda803563

She eats yerine he eats dedim ve yanlış dedi çok saçma...

April 26, 2018

Halil874815

Neden "he" değil de "she"!

May 20, 2018

Jennie119729

Aynen

September 23, 2019

Ersin42

Kiz veya erkek oldugunu belirtmiyor ben he yaptim kabul etmedi ama herhangi bir she olacak durum yok

June 1, 2018

UmutGeyiki

Evet katılıyorum sana

November 1, 2018

SerifMertK

Arkadaşlar bizde ekmek sayılabilen bir şey ama onlarda ekmek sayılamayan grubuna giriyor onlar bir dilim ekmek yada bir somun ekmek diyorlar

December 20, 2014

TuePayam

I an apple eat and she bread eats neden olmaz

August 4, 2018

Ahmet302026

nesneyi başa yazamassın kardeşim :)

December 9, 2018

Ahmet302026

ı eat an apple and he eats a bread yazdım kabul etmediş

December 9, 2018

M.Arat

Kardeş

June 22, 2019

M.Arat

İlk başta ''the'' koydum kabul etmedi tekrar sorunca the koymadım gine yanlış dedi abi düzeltim şunu yaw

June 22, 2019

talha414

I am yazdım yaa

May 4, 2014

MevltTaars

Ben de

June 28, 2014

talattino

"I" Yapacağım yere "ı" yaptım bu bır hatamı göstergesi yani?

June 25, 2014

VestelKatk

Değil tabi ben de hep öyle yazıyorum programda hata var ya kabul etsin yada yazılamasın hata göstergesi prg için

July 17, 2014

Selcen_Ozturk

Ingilicede kucuk "ı" diye bir harf yok, tabii ki hata gostegesi. Kücük olan i, buyuk olan I, buyuk İ de yok ayni sekilde. i ya da I yazmak zorundasiniz

July 17, 2014

taknkeskin

Ingilizce de küçük ı yoktur kişi zamiri büyük I doğru yanıt olur

July 24, 2014

Bykush1

İngilizcede küçük I yani ı yok. Eğer i deseydin doğru olabilirdi.

February 10, 2018

kemanger

I'm eat an apple and it eats a bread yazdım kabul etmedi

July 15, 2014

Selcen_Ozturk

am/is/are genis zamanda sadece cumlede fiil yoksa (yuklem isim ya da sifatsa) kullanilir. fiilin yanina bir de am is are konmaz, anlamsiz olur

July 17, 2014

Insanbiz

Bende kabul etmidi

July 24, 2014

VestelKatk

Ben masamdaki, evimdeki ekmek anlamında the bread dedim the yı neden kabul etmiyor yediğim ekmek belirli offff çıldırtacaksınız ya kabul edin ya kaldırın hep yalnış hep yalnış öğrenemiyorum.

July 17, 2014

Selcen_Ozturk

o zaman ekmek yerim degil ekmegi yerim diyoruz cunku hangi ekmek oldugunu bildigimiz icin. yanlislik yok, dogrusunu ogrenmeye bakin

July 17, 2014

Nazmlgr

Kız olduğunu nerden anlıyoruz

August 22, 2014

Volkan_S.

Doğru, anlamıyoruz. he/she yazılmalıydı. Ben öyle yazdım, ama yanlış dedi.

November 25, 2014

DerinYzak

Bir bölümde ingilizceyi Türçe' ye çeviricem I am diyo bn yazınca e yi koymayınca kabuletmiyo :-(

August 30, 2014

senasari10

Yanlis bisey farkettigseniz, geribildirim gondermelisiniz

November 16, 2014

EranKUNER

Haydaaaa bu nedir ya

December 5, 2014

EranKUNER

Elmayı sayan adam ekmeği nasıl sayamaz anlamiyorum

December 5, 2014

haticebasuslu

She eat ı kabul etmedi.eats olcak.

January 21, 2015

zehra360

çok saçma bu ne yaaa

March 6, 2015

burakis

AMK

February 15, 2016

EfSaNe38Ahmt02

olmuyor kardeşim

February 16, 2016

bugdaytanesi

eats bread yanlış değil mi ? eats a bread olmayacak mı ?

August 25, 2016

cybyk1

she olmak zorunda değil

December 25, 2016

Eyll515317

Cümlenin sonuna eat yazdım diye neden yanlış verdi ne fark eder

January 2, 2017

Ahmet302026

He/She/İt 3. şahıs olduğu için geniş zamanda eats olması gerekir :)

December 9, 2018

ELFTATAN

aradaki fark o cümlede he she ıt olmasıdır onlar olmasa -s takısını getirmeyiz

January 24, 2017

BekirBulut3

aynısını yaptım yanlış diyo

January 28, 2017

iremkct

Yaa brn ne bilim he yazdm she cikti yaaa offf sinirim bozukdu yaa

May 4, 2017

EraOzdal

she yerine he yazdığım için cevabım kabul edilmedi ama kadın veya erkek diye belirtilmiyor ki!

July 5, 2017

ZeynepSude2408

Sırf ı harfini küçük harfle yazdığım için yanlış saydı.

July 27, 2017

Bykush1

İngilizcede küçük I harfi yani ı yoktur. i yazman gerekir.

February 10, 2018

CAN1917

Aşağıdaki cümledeki A neden bulunmuyor ? I eat an apple and she eats "A" bread.

January 31, 2018

CAN1917

Ekmek sayılamadığı içinmiş

January 31, 2018

milaz8

bir yerine neden one yada 1 kullanılmıyor an kullanılıyor?

February 5, 2018

Alperen302900

Benim yaptığım doğru ama yanlış diyo

February 15, 2018

cuneyt113472

'I eat an apple and the eat bread ' yazdık orda neden 'she' oldu kız gıbı kadın gıbı bır ıbare yok yardımcı olursanız sevınırım

May 10, 2018

Emre493975

I am a eat the apple and she is eats the bread

July 30, 2018

yamur105953

Neyse pardon yanlis okumusum hata ben kusura bakmayin

August 23, 2018

mustafauma7

I am yazdım yanlış dedi neden acaba

September 2, 2018

Yiithan539450

The Bread neden olmuyor?

September 5, 2018

merfaruk980408

She yerine he yazdim yanlis dedi orda sadece o diyor ama he kabul etmedi

September 13, 2018

Batu-Kun

Hep aynı şeyi yanlış yapıyorum

September 16, 2018

FatmaKESKI519615

Ulan bi kelimeden dolayı yanlış diyo kafayı yiyecem

September 26, 2018

kriye681891

Ya neden l apple degilde l eat diye basliyor anlamadim ya

September 27, 2018

SENA824940

o[she veya he ]ne fark eder bana açıklayabilir misiniz?

September 30, 2018

Gnay923713

An apple yazinca yanlis yaziyor .an apple yazmayinca yanlis oluyor

October 20, 2018

hilal352641

Dogru yaziyorum kontrol ediyorum yanlis diyor

March 7, 2019

gs.narr

He yazdım kabul etmedi she olduğunu nerden anlayabilirim ki?

April 30, 2019

kitapkurdu977781

Ben de ayni durumdan şikayetciyim. Cinsiyet belirtmiyor ki! O zaman "he" diye cevap verilir, biliyorum.

August 24, 2019

Serpil657424

She ile he arasında ne fark var .

May 1, 2019

AydnBlkba

he yazanlar burada mı ? biz nereden bilelim kız olduğunu @duolingo

May 4, 2019

Bedirhan771076

She yerine he yazdim kabul etmedi kiz oldugunu belirtmiyordu???

May 11, 2019

Fatma414443

Kaldim

May 11, 2019

Nursima718143

She yerine he yazinca yazınca niye yanlış

May 15, 2019

Tue857455

Doğru yaptığım halde yanlış gösteriyor..

May 16, 2019

selin159691

Zaten aynısını yazdım yanlış diyor

May 16, 2019

Rvan326098

Az öncə bu soruyu dogru qəbul etdi simdi yanlis cevap goturuyor

May 16, 2019

Ata507538

O derken cinsiyet belli değil ama uygulama kadini kabul ediyor

May 20, 2019

Monster3842

"O ekmek yer" cümlesindeki 'o' nun erkek değil de kız olduğunu müneccim miyim de bileceğim? Ben bir elma yerim ve o ekmek yer cümlesini İngilizce'ye çevirmem istendi ve I eat an apple and he eats bread. yazdım ancak he yerine she olmalı diyerek hata verdi... Büyük bir hata. Hala giderilmemiş olması üzücü.

May 22, 2019

RabiaOztur3

He yada she oldugunu nerden anlicaz

May 26, 2019

Ahmetzdemi595185

? The Bread Yazdım kabul etmedi " She eats the bread" yazdım.

May 27, 2019

Ulker21

he yazdim kbul etmedi she istedi benden bu ne cinsiyetcilik :))

May 28, 2019

DefneElif3

She yerine he yazınca kabul etmiyor

May 29, 2019

MuhammedAl236876

He dedim yanlış oldu feministmisiniz anlamadımki

June 17, 2019

MustafaMak16

O ekmek yer kısmı belirsiz değil mi ? He eats bread de olabilir!

June 21, 2019

RamazanAry

I eat an apple and she eats bread

Bu cümle içerisinde neden "he" değil de "she" olarak kullanımıştır. Bu ayrımı nasıl yapabiliriz. Kaçırdığımız birşey mi var ?

July 2, 2019

cihat335607

Burda bir yerde s var biryerde yok bence s olan yerde she yada he de olabilir oyuzden s gelmiş

July 2, 2019

Ahmet34641

Bu cümlede o cinsiyet belli değil o dediğinde niye she oluyorda he olmuyor.

July 3, 2019

Aytekin108017

Bir süredir dikkatimi cekmekte water yazarken the ile baslanirken bread yazarken dogrudan bread yaziyoruz bunun nedenini merak ettim.

July 9, 2019

HandesenaM

Neden ead deyilde eats

July 10, 2019

makbulesugar

o bir elma yer deki "O" she degil he de olamaz mı o ayirimin bir yontemi var mi

July 11, 2019

HayrunNisa843747

She yerine he yazdım yanlış dedi kız mı erkek mi olduğu belirtilmemiş

July 15, 2019

Sibel264474

Bread derken neden a gelmiyor başına

July 16, 2019

Selmasava1

Yanlıßlık var

July 20, 2019

ask914243

She yerine he yazmıştım yanlış kabul etti. Oysa türkçesinde sade o yazıyordu. Ikiside doğru olmalı.

July 21, 2019

ErkamDemir3

O ekmek yer cumlesini cevirmemi istedi ve cevap olarak she kullandı o derken kadin diye belirtmiyor ki neden she yazdi cevapta?

July 24, 2019

remzge

He yada she ne farkediyo ki

July 29, 2019

cengizsayl

Ve o ekmek yer derken she veye he olduğunu nasıl anlayacamki

July 29, 2019

OnurSaitBa

İngilizce'ye çevirirken ekmeği yiyenin kadın olduğunu nasıl anlayabilirim. Cevabımı yanlış saydı!

July 29, 2019

nazan941138

Neden a bread değil. Neden an apple

July 31, 2019

Sevimztemu

she or he ?

July 31, 2019

Sevimztemu

o zamiri he yada she olabilir belirtilmemiş sonuçta

July 31, 2019

NazmiyeGrg1

She yerine he yazdim neden yanlış cevap kabul ediliyor

August 11, 2019

Burak473904

Benim anlamadığım bi nokta var he erkek she kadın için kullanılmıyormu program direk o içer yer çevir diyor ne bileyim she mi he mi şeklinde cümleyi kurayım beni bi aydınlatın ya

August 14, 2019

M.FurkanOd

Kız erkek belirtilmeden o demesine rağmen he yi kabul etmemesi hata

August 14, 2019

Mitooo0010

Bence o dediği için cevaba he de eklenmeli

August 16, 2019

Sude382607

Kafam acıyo

August 19, 2019

MUi704870

He kullaninca hata veriyor she kullaninca vermiyor soruda hata var

August 19, 2019

irem336961

She yerine he olabilir

August 19, 2019

Ali558128

Amina koyim ne farki var he ya she..he yazdim yanlis buldu

August 21, 2019

kitapkurdu977781

O dedigi icin, "he" dedim, dogrusu neden "she" oluyor. Cinsiyet belirtmiyor, biyle bir durumda he yazilir diye biliyorum

August 24, 2019

ozcanb

She yerine he yazınca cevap yanlış diyor?

August 25, 2019

Adem366837

Ayni yaziyorum kabul etmiyor

August 27, 2019

Mira625604

she yerine he dedim yanlış kabul etti,

August 29, 2019

Murat687139

A ile an farkını da açıklayabilir misiniz

September 2, 2019

ezgi114174

O elma yer derken he kullandim yanlis dedi she kullaniyor bu yanlis olmuyor.

September 9, 2019

erk.men83

Neden "She" kullanıyor ben karşıdakinin bay mı bayan mı olduğunu bilmiyorum ki????

September 11, 2019

murat904607

I am eat an apple and she is eats bread yazdım am ve is neden kullanmadık

September 11, 2019

ipek807270

Türkçe'den ingilizce'ye çeviri yaparken 'o' kelimesinin hangi cinsiyrti ifade ettiğini belirtmiyor

September 18, 2019

tubaakrolu

Sistem hatasi var

September 18, 2019

aye249252

Neden "I "dan sonra "am" demiyoruz.

September 19, 2019

meraydn508215

Neden she olunca kabul oluyor da he olunca yanlis cevap oluyor ?

September 21, 2019

EmineYaar6
September 22, 2019

EmineYaar6
September 22, 2019

Abdussamet666324

he she fark edermi bu soruda

September 26, 2019

OzanAslan10

Ben neden hep bu tür sorularda hata yapıyorum ys

September 30, 2019

OzanAslan10

Ben neden hep bu tür sorularda hata yapıyorum ya

September 30, 2019

Xyalm

Ben anlamadim. Cumledeki O erkek veya kadin anlaminda bildirilmeyibse, neden he yazdim kabul etmedi ? She dogru cevab opmaliydi yazdiki?

October 1, 2019

AbdullahKo280913

He mi she mi

October 1, 2019

AbdullahKo280913

Ap

October 1, 2019

SerkanKAVASTAN

Bu cumleyi kurarken she yerine he kullandim kabul etmedi. Cumlede cinsiyet belllirten bir yer varda ben mi kaçırdım

October 2, 2019

mehdi943352

Ben bir ekmek yerim deseydik I eat bread derdik sayisi belli oldugu icin eat

October 2, 2019

batupro3

Aynı soruyu sorup sorup duruyor

October 2, 2019

nursimaerdogmus

He ve she olsa ne farkeder ya

October 6, 2019

BurakYazga1

She olduğu ne malum hic bir isaret yok

October 6, 2019

Samet34Samet57

He she fark ediyormu ya

October 10, 2019

BurakYazga1

Cumlede bir belirsizlik var erkek yada kız oldugu belirsizken neden she kullaniyoruz.

October 10, 2019

Beyza106592

Ya bunlar aynı olmuyomu kii

October 10, 2019

Nergiz977748

Türkçe olarak o dediğimizde kız mı yoksa oğlan mı diyor nerden bilicez madem kabul etmiyorsunuz bari onu da öğretin

October 11, 2019

ponikpanda17

Cevabı doğru yaziyorum ama yanlis kabul ediyo

October 11, 2019

ponikpanda17

Dogru yaziyorum ama yanlis kabul ediyor...

October 11, 2019

eyll839370

The yazinca kabul etmiyor the yazmayıncada etmiyor.Anlamadim hangisini yapmalıyım

October 11, 2019

eee760448

Niye he olmuyor? Sadece she mi olmalı. ikisi de 'o' anlamında değil mi?

October 14, 2019

bunyamin.keskin

neden an apple oluyorda a bread olmadı (ekmek sayılabilen bir şey değilmi)?

February 27, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizce konuşanlara göre ekmek sayılamıyor. bir ekmek iki ekmek yok onlarda. bir dilim ekmek veya bir somun ekmek falan denebiliyor sadece

February 27, 2014

Bykush1

"An" veya "a" nin hangisinin geleceğinin sayılıp sayılamayan olmasıyla alakası yoktur. Eğer kelime sesli harfle başlıyorsa an (an apple), sessiz harfle başlıyorsa a getirilir ( a bread).

February 10, 2018

gringoo26

I am eat a apple and he eats bread neden yanlış acaba ?

July 31, 2014

Ahmet302026

Geniş zamanda am/is/are gelmez :)

December 9, 2018

uur278320

Neden she kullaniliyor. O derken. Kadi n oldugunu belirtmiyor ki

October 20, 2018

minasan5

ben nerden biliyim kiz yada erkek oldugunu?

November 23, 2018

Ahmet302026

ı eat an apple and he eats the bread dedim kabul etmedi

December 11, 2018

CumaliYldz1

She var burda ama kadında bahsetmıyor soruda

December 12, 2018

Umuralp18

Cumledeki o neden she diye he diye olmasi gerekiyor

December 19, 2018

Yusuf670845

Abdjshsvs

January 7, 2019

smay766563

Çok iyi

January 28, 2019

ismail681576

"o ekmek yer" denildiği zaman neden "she" kelimesini kullanıyoruz.ben "he" yazdım ve yanlış oldu

February 14, 2019

Burakzimen

Soru hatalı She olarak kabul etmiş ama he de gelir

February 19, 2019

HacerYldrm4

Ben anlamiyorum o zamirinin kiz mi erkek oldugunu nerden anlayacagiz

February 20, 2019

Maksatelen

Saçma yani okadar ilerledim şimdi ALLAH ALLAH

February 21, 2019

muratdimur

He eats yaziyorum yanlis dio altta dogrusunu she eats olarak gostermis Ifade bana birakilmis dohru kabul edilmiyor

February 22, 2019

Yasin607604

Ben yazamıyoz

March 16, 2019

iborock

O yerine "She" konulmuş ama aynı yere cümlenin türkçesine göre "He" de konabilir.

March 20, 2019

Ayse_rose

Bread den önce neden the olmaz? The kullanımında zorlanıyorum

April 5, 2019

Uur619196

the kullanım yerini karıştırıyorum

April 7, 2019

IILMRLPS

Sonuna nokt koymadım diye saymadı.Aptal

April 21, 2019

Toprak198837

Kız erkek belirtilmemiş he dedim ama she diye ısrar ediyo

April 24, 2019

Erdem804329

O derken he yazdim ama yanlis dio she istiyor belirtin

April 26, 2019

Xtallon

Bread yerine "the bread" yazinca yanlis kabul etti neden?

June 13, 2019

ademseckin

The an apple neden olmadı belli bir elmadan bahsetmiyor muyuz?

June 2, 2019

ademseckin

The an apple neden olmadı belli bir elmadan bahsetmiyor muyuz

June 2, 2019

peri816572

Doğru yazdım kabul etmiyor

June 13, 2019

YasinKilin

An bir demek değilmi one ne alaka

February 4, 2014

ProwlingParis

one, two, three = bir, iki, üç

bir Türkçe'de hem sayıdır hem de belirsiz harfitarif

February 6, 2014

tugrulsoydas

İt dedim olmadı ama :(

February 8, 2014

Selcen_Ozturk

i yi büyük yazmışsan İ diye olmaz. ingilizcede küçük olan i büyük olan I

February 8, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.