"Hemakeslunch."

Çeviri:O öğle yemeği hazırlar.

4 yıl önce

29 Yorum


PseudoBerliner
PseudoBerliner

o öğlen yemeği yapar

Türkler "öğlen yemeği" ifadesini de kullanıyorlar değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"öğlen yemeği" halk arasinda sık kullanilmakla beraber aslinda dogrusu "öğle yemeği".

4 yıl önce

Kul18

evet kullaniyorlar

3 yıl önce

Salar.H

Evet ama uygulama doğru bulmuyor

1 yıl önce

aslxsu
aslxsu

o öğle yemeğini yapar
olmaz mı ????

4 yıl önce

MehmetGNDZ2

Yapmak fiili yemekler icin fazla kullanilmaz, ozellikle ogle yemegini yapmak diye bir deyis yoktur sabah kahvaltisi haric Kahvalti yapmak vardir.

Bir de yemek yapmak diye bir sey vardir

Ogle yemegi yapmak diye bir sey yok dilimizde sanmiyorum

Ogle yemegi hazirlanir ve de yenir ama yapilmaz

3 yıl önce

OrhanKarac

Bende aynı fikirdeyim cümle şu şekilde olabilir. " she cooks launch"

3 yıl önce

Ramazan.1905

Olur

3 yıl önce

Prometrik

Ben de öyle dedim ancak onun karşılığı daha çok: He makes himself lunch gibi birşey olmalı.

4 yıl önce

Ece390554

Hazırlamak kelimesinin make yerine prepare olarak çevirilmesi gerekirdi bence...

5 ay önce

AysegulTez1

Oglen yemegi nasil olmaz yahu

3 yıl önce

beariq
beariq

Öğlen kullanılmalı doğru olması gerekir bence

3 yıl önce

ZeoAydn

O öğle yemeği ni yapar yazdım ama kabul etmedi

1 yıl önce

ArchitectG

The lunch dersek öğle yemeğini anlamı verilmiş olur mu

4 yıl önce

CNEYTAHMET

" O ogle yemegini yapar " ile " O ogle yemegini hazirlar " arasinda anlam olarak ne fark var?

3 yıl önce

MehmetGNDZ2

Ogle yemegi bir insaat degildir

3 yıl önce

OkanYavuz1

"o öğle yemeği yapar" cümlesi güzel duyulmuyor uygun bir çeviri değil bence "o öğle yemeğini yapar" dedim burdaki "-ni" ekini kişinin "kendi yemeği" olduğu için değil yemeğin "öğle yemeği" olduğu için ekledim. Örneğin : "annem öğle yemeğini yapar" veya "annem öğle yemeğini hazırlar" demek bu yemeğin anneme ait olduğunu göstermez yani biz de yiyebiliriz o yemekten...

3 yıl önce

ebulkerem

O öğlen yemeği yapar dedim bir tane harften o da kullanılan bir şekli ile ifade ettim kabul etmedi

3 yıl önce

humanwere

"O ogle yemegini yapar" yazinca kabul etmiyor. Bir sebebi varda ben mi goremiyorum?

3 yıl önce

serkan.demir87

"öğle yemeğini" ifadesi neden yanlış?

2 yıl önce

ahmetfaruk23

Ogle yemegini yapar ne demek hazirlar mi yoksa yer mi

4 yıl önce

Prometrik

Makes yapmak, burada hazırlamak anlamında.

Öğle yemeğini kim yapar? O öğle yemeğini yapar

Masayı kim temizler? o yapar gibi.

4 yıl önce

fazilet14

Oglen yemegini neden kabul etmiyor, zaten bazi cumleler gelisi guzel kurulmus

3 yıl önce

ramazan154989

He max lunch diye soyluyo bende oyle yaptim 1canim gitti

3 yıl önce

OgulcanDar

He makes launch dedim diye yanlış cevap verdi

2 yıl önce

Nisa1183

Öğlen yemeği de olmazmı?

2 yıl önce

mesutelif

''o öğle yemeğini hazırlar'' cümlesini kabul etmiyor ''ni'' yazmamda sorun var mı acaba sizede bir sorayım...

2 yıl önce

irfantogluk

Yemek konusunda kafama takılan bir soru var. En azından benim çevremde öğle yemeği ve akşam yemeği ifadeleri pek kullanılmaz. Özel bir durum olmadıkça ikisine de "yemek" denir. lunch ve dinner için sadece "yemek" demek bir sorun oluşturur mu?

4 yıl önce

agaagaagaagaaga

Aslında bizim dilimizin zengin olmadığını gösterir. Ve de konuşurken çok az kelimeler ile konuşuyoruz. :(

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.