1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Marka reklamlarıyla ünlüdür."

"Marka reklamlarıyla ünlüdür."

Çeviri:The brand is famous for its advertising.

January 28, 2014

22 Yorum


DavutGurbuz

Arkadaşlar şöyle bir ayrıntıyı paylaşmak istedim ,benim gibi famous with! yapanlar varsa diye; popular with,famous for oluyormuş.


DavutGurbuz

Bir de he it's ile its çok karıştırılıyor sanırım. Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir. He için He's demiyoruz his oluyor. it için de its oluyor.


R.Corleone

famous kelimesinin preposition u ''for'' dur. popular kelimesinin preposition u ise ''with'' dir.


Sibelztrk19

"Advertisement" "Advertising "arasindaki fark nedir?


DavutGurbuz

Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir.


DavutGurbuz

Niye -2 lemişler bu yorumumu anlamadım. its ile it's aynı oldu da benim mi haberim yok ? Yanlış ise doğrusunu söyleyin öğreneyim.


Dr.AliERDAL

He is famous for the brand adverstisings (o, marka reklamlarıyla ünlüdür = marka reklamlarıyla ünlüdür) olamaz mı. Bir de neden reklam çoğul değil.


Emirelik3

Yahu davut gürbüz açıklamış kaç defa bir zahmet okuyuverin


HseyinMete1

it is famous for brand advertisements (Marka reklamları ile ünlüdür)


johnwaynen

marka'dan sonra virgül var.


lk1xTP

for yerine with daha uygun değil mi


mkddryldz1957

By its neden olmaz acaba?


receptoklu

its advertisement derken . it's olmasi gerekmiyor mu.. cunku sahiplik ' ile gosterilmiyor mu?


DavutGurbuz

Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir.


killem.all

For its yerine with kullandim yanlis dedi. Sebebini acilayabilir misiniz


murat47295

Advertising neden cogul eki almadı anlatabilecek varmı


firarist

Famous own it advertisement neden olmadı?


nht665321

Teşekkür ederim


oktay963808

Burada its yerine own yazmak hatalı bir kullanım mıdır?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.