Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Marka reklamlarıyla ünlüdür."

Çeviri:The brand is famous for its advertising.

4 yıl önce

16 Yorum


DavutGurbuz

Arkadaşlar şöyle bir ayrıntıyı paylaşmak istedim ,benim gibi famous with! yapanlar varsa diye; popular with,famous for oluyormuş.

4 yıl önce

DavutGurbuz

Bir de he it's ile its çok karıştırılıyor sanırım. Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir. He için He's demiyoruz his oluyor. it için de its oluyor.

3 yıl önce

R.Corleone

famous kelimesinin preposition u ''for'' dur. popular kelimesinin preposition u ise ''with'' dir.

2 yıl önce

bahadira_1986

It's neden olmuyo?

3 yıl önce

DavutGurbuz

Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir.

3 yıl önce

DavutGurbuz

Niye -2 lemişler bu yorumumu anlamadım. its ile it's aynı oldu da benim mi haberim yok ? Yanlış ise doğrusunu söyleyin öğreneyim.

3 yıl önce

Dr.AliERDAL

He is famous for the brand adverstisings (o, marka reklamlarıyla ünlüdür = marka reklamlarıyla ünlüdür) olamaz mı. Bir de neden reklam çoğul değil.

1 yıl önce

Emirelik3

Yahu davut gürbüz açıklamış kaç defa bir zahmet okuyuverin

1 yıl önce

HseyinMete1

it is famous for brand advertisements (Marka reklamları ile ünlüdür)

1 yıl önce

johnwaynen

marka'dan sonra virgül var.

4 ay önce

Senel_KOSE

neden its olmaz

3 yıl önce

mkddryldz1957

By its neden olmaz acaba?

3 yıl önce

receptoklu

its advertisement derken . it's olmasi gerekmiyor mu.. cunku sahiplik ' ile gosterilmiyor mu?

3 yıl önce

DavutGurbuz

Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir.

3 yıl önce

killem.all

For its yerine with kullandim yanlis dedi. Sebebini acilayabilir misiniz

2 yıl önce

murat47295

Advertising neden cogul eki almadı anlatabilecek varmı

7 ay önce