"Marka reklamlarıyla ünlüdür."

Çeviri:The brand is famous for its advertising.

January 28, 2014

22 Yorum
Tartışma kilitli.


DavutGurbuz

Arkadaşlar şöyle bir ayrıntıyı paylaşmak istedim ,benim gibi famous with! yapanlar varsa diye; popular with,famous for oluyormuş.


DavutGurbuz

Bir de he it's ile its çok karıştırılıyor sanırım. Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir. He için He's demiyoruz his oluyor. it için de its oluyor.


Sibelztrk19

"Advertisement" "Advertising "arasindaki fark nedir?


DavutGurbuz

Advertising , advertise; reklamını yapma, fillinin ing almış hali, bu şekli ile fiilden isim türetilmiş olunuyor. Reklamcılık/Reklam anlamlarına geliyor. Doğrudan reklamı sadece isim olarak karşılayacak -ment ile isim haline dönüşmüş 'advertisement' dir. Eğer kasıt "reklamcılık"(profession) ise advertising , değilse advertisement kullanmak daha doğrudur.

Advertising as a profession requires creativity skills.

I saw that advertisement on the TV/billboard yesterday.


R.Corleone

famous kelimesinin preposition u ''for'' dur. popular kelimesinin preposition u ise ''with'' dir.


Dr.AliERDAL

He is famous for the brand adverstisings (o, marka reklamlarıyla ünlüdür = marka reklamlarıyla ünlüdür) olamaz mı. Bir de neden reklam çoğul değil.


DavutGurbuz

Ahmet's derken 's şeklinde sahiplik olur fakat it zamirinin sahipliği its şeklinde ifâde edilir. it's -> it has yada it is in kısa yazılmış şeklidir.


DavutGurbuz

Niye -2 lemişler bu yorumumu anlamadım. its ile it's aynı oldu da benim mi haberim yok ? Yanlış ise doğrusunu söyleyin öğreneyim.


Emirelik3

Yahu davut gürbüz açıklamış kaç defa bir zahmet okuyuverin


lk1xTP

for yerine with daha uygun değil mi


mkddryldz1957

By its neden olmaz acaba?


killem.all

For its yerine with kullandim yanlis dedi. Sebebini acilayabilir misiniz


murat47295

Advertising neden cogul eki almadı anlatabilecek varmı


firarist

Famous own it advertisement neden olmadı?


nht665321

Teşekkür ederim


Nisataskan

İpucu için kelimenin üstüne basıyorum anlamını bilmediğim için ama kelimenin anlamı yanlış çıktı lütfen düzeltin


CumaAli350984

The brand is famous with its advertisings?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.