1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben iyi hissediyorum."

"Ben iyi hissediyorum."

Çeviri:I am feeling fine.

January 28, 2014

11 Yorum


MehmetGNDZ2

I feel well neden olmadi


Ponciklendin

I feel good olmaz mıydı acaba? :/


alibektas34

Kabul ediliyor. 20 ekim 2019


layda774167

Genelde iyi hissediyorum derken fine kullanılır.


merylmaz19

I feel good, I knew that I would, now So good, so good, I got you :))


alican.dem

Biz bugune kadar feel, like, love gibi fiilerin yalin kullanildigini ing almadigini ogrenmistik o bilgiler iptal mi simdi! ornegin; i am loving you da diyebilirmiyiz ?


incikin_

Doğru hatırlıyorsunuz; ancak buna bir istisna var. (Olmasa şaşardık zaten!)

Fiziksel olarak kendimizi nasıl hissettiğimizden bahsederken (ağrı hissetmek, acı duymak, sağlıklı hissetmek vs.) geniş zaman veya şimdiki zaman kullanabiliriz. İkisi aynı anlama geliyor.

"Bugün kendimi iyi hissediyorum."

I feel fine today. = I'm feeling fine today.

"Kolum ağrıyor."

My arm aches. = My arm is aching.


ilknr1

i feel well neden doğru değil acaba?


MSYLOL

Feel=Hissetmek yani fiil olduğu için yardımcı fiil olan "am"in kullanılması yanlış değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.