Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Altının değeri neredeyse her zaman aynıdır."

Çeviri:The value of gold is almost always the same.

4 yıl önce

9 Yorum


DavutGurbuz

almost the same ,always the same ikisi de oluyor zaman zaman ama biri baskın olup öne geliyor mu? Bilmiyorum?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

almost= neredeyse, always= her zaman. O yuzden cumlede "neredeyse her zaman" diyor

4 yıl önce

DavutGurbuz

Güzel ipucu,teşekkürler. Çok fazla dikkat eksikliği var bende nasıl çözeceğim bu problemimi bilmiyorum.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Seni tökezleten "her zaman" ve "neredeyse" nin sırası da olabilir sanırım. *"her zaman neredeyse aynıdır" deseydi "neredeyse" edatı "aynıdır"ı modifiye ettiği için "almost the same (value)" anlamı olurdu. Ancak "neredeyse" "her zaman"ın öncesinde geldiği için onu modifiye ediyor, ve "almost always" anlamı çıkıyor. Sıraya bak anlarsın hemen.

4 yıl önce

DavutGurbuz

Benim asıl sorunum genel anlamda bir dikkat eksikliği. Bâzı cümleler geçmiş zaman, bâzı şeyler çoğul hiç dikkat etmeden yanıtlayıveriyorum. Zaten B12 eksikliği vardı tedavi oldum. Konu neydi abi ? :p :)

4 yıl önce

DavutGurbuz

"neredeyse,her zaman aynıdır" ve "neredeyse her zaman,aynıdır" beni tökezleten bu. Ne tarafından baktığımız. Ben ilk görüşte ilki gibi gördüm. Oku, baban gibi adam ol. vs Oku baban gibi,adam ol gibi bişeyler vardı hani :)

4 yıl önce

dksengun
dksengun

ben ilk defa iki zarf(mı bunlar)arka arkaya gördüm.Cümle şöyle olmaz mıydı? ''The value of gold is almost the same everytime''

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

everytime = her seferinde

always = her zaman

4 yıl önce

dksengun
dksengun

pek ikna olamadım.''Her seferinde''farklı bir bakış ama tam örtüşüyor mu ''everytime''la bilemiyorum.

4 yıl önce