"Altının değeri neredeyse her zaman aynıdır."

Çeviri:The value of gold is almost always the same.

January 28, 2014

10 Yorum


DavutGurbuz

almost the same ,always the same ikisi de oluyor zaman zaman ama biri baskın olup öne geliyor mu? Bilmiyorum?

January 28, 2014

Selcen_Ozturk

almost= neredeyse, always= her zaman. O yuzden cumlede "neredeyse her zaman" diyor

January 28, 2014

DavutGurbuz

Güzel ipucu,teşekkürler. Çok fazla dikkat eksikliği var bende nasıl çözeceğim bu problemimi bilmiyorum.

January 28, 2014

ProwlingParis

Seni tökezleten "her zaman" ve "neredeyse" nin sırası da olabilir sanırım. *"her zaman neredeyse aynıdır" deseydi "neredeyse" edatı "aynıdır"ı modifiye ettiği için "almost the same (value)" anlamı olurdu. Ancak "neredeyse" "her zaman"ın öncesinde geldiği için onu modifiye ediyor, ve "almost always" anlamı çıkıyor. Sıraya bak anlarsın hemen.

January 28, 2014

DavutGurbuz

Benim asıl sorunum genel anlamda bir dikkat eksikliği. Bâzı cümleler geçmiş zaman, bâzı şeyler çoğul hiç dikkat etmeden yanıtlayıveriyorum. Zaten B12 eksikliği vardı tedavi oldum. Konu neydi abi ? :p :)

January 28, 2014

DavutGurbuz

"neredeyse,her zaman aynıdır" ve "neredeyse her zaman,aynıdır" beni tökezleten bu. Ne tarafından baktığımız. Ben ilk görüşte ilki gibi gördüm. Oku, baban gibi adam ol. vs Oku baban gibi,adam ol gibi bişeyler vardı hani :)

January 28, 2014

dksengun

ben ilk defa iki zarf(mı bunlar)arka arkaya gördüm.Cümle şöyle olmaz mıydı? ''The value of gold is almost the same everytime''

March 12, 2014

aoskdaosdkoas

everytime = her seferinde

always = her zaman

March 12, 2014

dksengun

pek ikna olamadım.''Her seferinde''farklı bir bakış ama tam örtüşüyor mu ''everytime''la bilemiyorum.

March 12, 2014

Antikaci

value yerine worth neden kullanılamıyor? "The worth of gold is almost always the same" yazdım, kabul etmedi.

September 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.