"You are men and I am a girl."

Çeviri:Siz erkeksiniz ve ben bir kızım.

4 yıl önce

59 Yorum


director86

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kız cümle nasıl yanlış olur

4 yıl önce

y.berker

man (adam) men (adamlar)

5 ay önce

mahmut589647

Yavv bize ingilizce oretecek derken turkceyi unutucaz :-D

3 yıl önce

m.ali.ozkaya

Siz adamlarsınız ile başlaması gerekmez mi?

4 yıl önce

melikeesrn11

Sana katılıyorum

3 yıl önce

Gamze636275

Siz zaten çoğul; ek olarak arkasından adamlarsın"ız" denmeye gerek yok.

2 ay önce

melike435691

Men adamlar degilmiydi ya

4 ay önce

eneskemal1

o bir adam ve ben bir kızım dedim olamadı ingilizede kelimeler bir yapboz gibi dikkat edin telafuzlarada ı, am has got, ı hasnt got gibi kelimelere dikkat etmek lazım.

2 yıl önce

yemrenarin

"I" ı "i" diye yazdim kabul etmedi. Yuh artik

3 yıl önce

melike435691

Sende yazma ozmn

4 ay önce

mustafaselviolu

diğer doğru cevap tuzak olabilir

2 yıl önce

eneskemal1

law hehe

2 yıl önce

hafsaeker1

Neden erkekler

2 yıl önce

mustafa4132

Dogrusu siz erkeksiniz diyo ama you are men dıyo man olması gerekmez mi

2 yıl önce

melike435691

Kesinlikle katiliyorum

4 ay önce

spanqeqe

Sen erkeksin ve ben kızım ????

1 yıl önce

ZeynepYild670882

Ya kadının söylediği anlaşılmıyor bile bunu yazdigimiza sukrediyorum düzgün telaffuz edemiyor

1 yıl önce

duoyagmur44

ben man yapmıştım ya

1 yıl önce

MuRatzdem

Man le men okunuşu aynı gibi bi harfle kaybettim işe bak

1 yıl önce

ayenazuyar

ha erkek ha adam aynı şey

1 yıl önce

Behicezver

"you" sen demek değil mi?

1 yıl önce

aliyk2

Bazen siz diye kullanılıyor

1 ay önce

mckoglu

Cok sacma

11 ay önce

Eyp450191

Al

9 ay önce

Eyp450191

Ali

9 ay önce

reynmenfan

Minnacık hatalar için yanlıl veriyor

9 ay önce

Agitriz

You hem sen hemde siz demek, iki türlü de farklı anlama çıkıyor. Gel çık işin içinden :)

4 ay önce

harunyhy

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kızım olması gerekli

2 ay önce

byzkanatlv

I'm yazdım ve yanlış algıladı

3 hafta önce

Arda666760

Sen olması gerekirken siz yazıyor

3 hafta önce

RuslanBura2

helo

3 hafta önce

ufukkoyigi

Guzel

1 hafta önce

hilalonen

Siz erkeksiniz ve ben bir kızım bu cümlenin neyi hatalı Saçmalığa bak!!!

4 yıl önce

SumeyraTas

Ya ses gelmiyor ki, hiç bir şey duymuyorum

4 yıl önce

mustafaselviolu

dinleme sen

2 yıl önce

sezaiko

SİZ ADMALRSINIZ VE BEN BİR KIZIM dedim yanliş dedi doğru cevapta benim cevabımın aynısı sacmalaga bk amk

4 yıl önce

melikeesrn11

Evet bende öyle dedim

3 yıl önce

sezaiko

SİZ ADMALRSINIZ VE BEN BİR KIZIM dedim yanliş dedi doğru cevapta benim cevabımın aynısı sacmalaga bk amk

4 yıl önce

fundacsk

Siz nerede ben göremiyorum.sen değil mi

3 yıl önce

AKAY_47

YOU: SEN VE SİZ ANLAMINDA

3 yıl önce

mustafaselviolu

siz you da

2 yıl önce

olartiktty

Ama men man i okunusdan nasil anlucaz

3 yıl önce

nurellacik

Aynen bnde anlamadm

3 yıl önce

mustafaselviolu

yazılışa bak dinleme

2 yıl önce

night_kiss000

You = sen deil mi ya nasl siz olyo -_-

3 yıl önce

mustafaselviolu

ben bilmem

2 yıl önce

aisenur99

Dogru yazdigim halde bana da yanlis dedi dengesiz

3 yıl önce

enes4040

Sizin benn yapacaginiz ceviriyi varya

3 yıl önce

ShahinF27

I yani ben kelimesini büyük başlatmadığımçin yanlış oldu

3 yıl önce

DilekKadir

Cümlede Are olduğu için erkekseniz olur.

11 ay önce

sonmezzsafak

Adamsınız ve ben bir kızım dedim

8 ay önce

Canova_

Burada sen erkeksin ve ben bir kızım olarak da olabilirdi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

man= erkek

men= erkekler

bu arada buraya alternatif oldugunu düsündügümüz cevaplari yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

ecemcansu

siz erkeksiniz oluyosa siz adamsınızda kabul edilmeli

4 yıl önce

mustafaselviolu

evet

2 yıl önce

eneskemal1

nasıl yani

2 yıl önce

memre2002

Siz erkeksiniz ve ben bir kızım doğru cümle soru hatalıysa bizene

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.