1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are men and I am a girl."

"You are men and I am a girl."

Çeviri:Siz erkeksiniz ve ben bir kızım.

January 28, 2014

50 Yorum


director86

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kız cümle nasıl yanlış olur


y.berker

man (adam) men (adamlar)


Hilal183484

are ekinden dolayi çoğulluk eki almış


mahmut589647

Yavv bize ingilizce oretecek derken turkceyi unutucaz :-D


m.ali.ozkaya

Siz adamlarsınız ile başlaması gerekmez mi?


melikeesrn11

Sana katılıyorum


Gamze636275

Siz zaten çoğul; ek olarak arkasından adamlarsın"ız" denmeye gerek yok.


melike435691

Men adamlar degilmiydi ya


Tubagkta2

(men) değil man öncelikle


eneskemal1

o bir adam ve ben bir kızım dedim olamadı ingilizede kelimeler bir yapboz gibi dikkat edin telafuzlarada ı, am has got, ı hasnt got gibi kelimelere dikkat etmek lazım.


aisenur99

Dogru yazdigim halde bana da yanlis dedi dengesiz


yemrenarin

"I" ı "i" diye yazdim kabul etmedi. Yuh artik


melike435691

Sende yazma ozmn


mustafaselviolu

diğer doğru cevap tuzak olabilir


mustafa4132

Dogrusu siz erkeksiniz diyo ama you are men dıyo man olması gerekmez mi


melike435691

Kesinlikle katiliyorum


spanqeqe

Sen erkeksin ve ben kızım ????


ZeynepYild670882

Ya kadının söylediği anlaşılmıyor bile bunu yazdigimiza sukrediyorum düzgün telaffuz edemiyor


duoyagmur44

ben man yapmıştım ya


MuRatzdem

Man le men okunuşu aynı gibi bi harfle kaybettim işe bak


ayenazuyar

ha erkek ha adam aynı şey


Behicezver

"you" sen demek değil mi?


aliyk2

Bazen siz diye kullanılıyor


kimtilia

Minnacık hatalar için yanlıl veriyor


Agitriz

You hem sen hemde siz demek, iki türlü de farklı anlama çıkıyor. Gel çık işin içinden :)


harunyhy

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kızım olması gerekli


fatma74985

I'm yazdım ve yanlış algıladı


Arda666760

Sen olması gerekirken siz yazıyor


mehmet353274

Tamam man adam men adamlar ama ikiside men diye okunuyor ve soru sesli bir soru bunu nasıl ayırıcaz


SeherKksal1

Ben dogru yazdigim halde yanlis diyor


Osman69277

Man ve men i her ikisini ayni şekilde telafuz ediyor


MehmetSat4

Yanlislik var Siz degil Sen olmasi gerek


ykRHT9

Ya cevabim dogru oldugu halde yanlis kabul edildi


HaydarBarr

siz erkeksiniz ve ben bir kızım sen erkeksin ve ben bir kızım türkçeyle uzaktan yakından alakası yok ikisi de aynı anlamı ifade etmesine karşın yanlış olarak çıkıyor siz kelimesi iyi tanımadığınız insanlara karşı kullanılır sen ise yakından tanıdıgın ve samimi olduğun şahıslara kullanılır bunun neyi yanlış


Esrank

I yerine ı yaptım


OrhanBoran7

Man - Men farkı anlayamadım?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.