1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are men and I am a girl."

"You are men and I am a girl."

Çeviri:Siz erkeksiniz ve ben bir kızım.

January 28, 2014

78 Yorum


director86

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kız cümle nasıl yanlış olur


y.berker

man (adam) men (adamlar)


Metinozdemir1903

Tamamda söylerken ikisi de men diye söyleniyor kalkmış man yazdım diye yanlış sayıyor saçmalık


msy534077

dediğiniz gibi Men adamlar ise, niçin erkeksiniz diyor


Hilal183484

are ekinden dolayi çoğulluk eki almış


mahmut589647

Yavv bize ingilizce oretecek derken turkceyi unutucaz :-D


m.ali.ozkaya

Siz adamlarsınız ile başlaması gerekmez mi?


Gamze636275

Siz zaten çoğul; ek olarak arkasından adamlarsın"ız" denmeye gerek yok.


melikeesrn11

Sana katılıyorum


SS1Nao

Evet uygulama yanlış yapmış


Osman69277

Man ve men i her ikisini ayni şekilde telafuz ediyor


melike435691

Men adamlar degilmiydi ya


mustafa4132

Dogrusu siz erkeksiniz diyo ama you are men dıyo man olması gerekmez mi


melike435691

Kesinlikle katiliyorum


mustafaselviolu

diğer doğru cevap tuzak olabilir


eneskemal1

o bir adam ve ben bir kızım dedim olamadı ingilizede kelimeler bir yapboz gibi dikkat edin telafuzlarada ı, am has got, ı hasnt got gibi kelimelere dikkat etmek lazım.


ZeynepYild670882

Ya kadının söylediği anlaşılmıyor bile bunu yazdigimiza sukrediyorum düzgün telaffuz edemiyor


duoyagmur44

ben man yapmıştım ya


ayenazuyar

ha erkek ha adam aynı şey


yemrenarin

"I" ı "i" diye yazdim kabul etmedi. Yuh artik


melike435691

Sende yazma ozmn


spanqeqe

Sen erkeksin ve ben kızım ????


Behicezver

"you" sen demek değil mi?


aliyk2

Bazen siz diye kullanılıyor


qqqwee

Minnacık hatalar için yanlıl veriyor


Agitriz

You hem sen hemde siz demek, iki türlü de farklı anlama çıkıyor. Gel çık işin içinden :)


harunyhy

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kızım olması gerekli


fatma74985

I'm yazdım ve yanlış algıladı


Arda666760

Sen olması gerekirken siz yazıyor


mehmet353274

Tamam man adam men adamlar ama ikiside men diye okunuyor ve soru sesli bir soru bunu nasıl ayırıcaz


SeherKksal1

Ben dogru yazdigim halde yanlis diyor


MehmetSat4

Yanlislik var Siz degil Sen olmasi gerek


ykRHT9

Ya cevabim dogru oldugu halde yanlis kabul edildi


HaydarBarr

siz erkeksiniz ve ben bir kızım sen erkeksin ve ben bir kızım türkçeyle uzaktan yakından alakası yok ikisi de aynı anlamı ifade etmesine karşın yanlış olarak çıkıyor siz kelimesi iyi tanımadığınız insanlara karşı kullanılır sen ise yakından tanıdıgın ve samimi olduğun şahıslara kullanılır bunun neyi yanlış


Esrank

I yerine ı yaptım


OrhanBoran7

Man - Men farkı anlayamadım?


nnkarali

Dogrusunu yazdığım halde yanlis diyor ve bunu birkac kez yapti


PembeSakar

Dunduğunuz kelimeler de "bir" eksik. Kelime cevap bölümünde bulunmadığından kullanamadım dolayısıyla cevabım sürekli yanlış oluyor.


YGT460870

Ulan doru yaptığim halde yanlış gosteriyo


dedeustun

Erkeklersiniz *(you are men)


betulevik

Siz erkeksiniz ve ben bir kızım biz yanlış yaptık


SS1Nao

Siz adamlarsınız diye başlamalıydı


SS1Nao

Bu uygulama güzel ama bira içki falan öğretiyolar


min567404

"Bir" sozcuyune goreee


ilahe4884

Seçenekde "a" yok ki...


ilahe4884

Seçenekde "a" yok ki.....


the_Ebru

İki tâne bir olması gerekiyordu ama sadece 1 tane bir vardı bende cümleyi onaylamak zorunda kaldım.


ahfur2008

Bence man da kabul edilmeli xunku ayni soyluyor man ile men i ikisini de yazsak anlam bozuk olmaz


mmw1CZ

Yazdığım cevap doğŕu ama sonuc yanlış diyor.lütfen biraz ciddiyet!


mmw1CZ

Doğru yazıyorsun yanlış deniyor. Lutfen ciddiyet


mmw1CZ

You are men and l am a girl.bunun nesi yanlış açiklarmısınız.


AhmetHilmi967605

Neden men anlamadım


narine56

U kullanıyor genelde ve bunu yazınca da kabul etmesi gerekiyor bence


Afya58263

Ben dogru yazdim yanlış diyor


nesimlivan

Man adam men adamlar


GolDRustR

You'nun hem sen hemde siz olduğunu unutuyorum sürekli


diparee_

You ( sen / siz ) iki anlamada geliyor . "Sen adamsın ve ben bir kızım " çevirisi niçin yanlış sayılıyor. Sonuçta bir kac kişi mi tek kişi mi buradan biz göremiyoruz . Algıya bağlı olmuyor mu şuan


ares.eros

You diyip siz cikması


edelveyss19

Ha sen ha siz ne fark eder ya gerçekten saçmalık.


Berkcan801667

"Man"mi yoksa" men"mi oldugunu nasıl anlayacagız? Araya "a" koyarsak mı acaba soruyu anlayacagiz? Yardimci olun please!


cannibalgirl31

Man ve men okurken kulaga ayni geliyor. bu soruyu yanliş yapmadım cunku you are diyordu fakat bazı sorularda bunları bu sekilde de ayırt edemiyeceğimiz sekilde oluyor. Nasıl ayirt edebiliriz


hlya411637

Evet sen erkeksin olucak o


inciiuw

"Bir" seçeneği yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.