"YouaremenandIamagirl."

Çeviri:Siz erkeksiniz ve ben bir kızım.

4 yıl önce

39 Yorum


mahmut589647

Yavv bize ingilizce oretecek derken turkceyi unutucaz :-D

3 yıl önce

director86

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kız cümle nasıl yanlış olur

4 yıl önce

y.berker

man (adam) men (adamlar)

8 ay önce

Hilal183484

are ekinden dolayi çoğulluk eki almış

3 hafta önce

ZekiyeBAYR

Dhere iswrong

2 hafta önce

m.ali.ozkaya

Siz adamlarsınız ile başlaması gerekmez mi?

4 yıl önce

melikeesrn11

Sana katılıyorum

3 yıl önce

Gamze636275

Siz zaten çoğul; ek olarak arkasından adamlarsın"ız" denmeye gerek yok.

5 ay önce

melike435691

Men adamlar degilmiydi ya

7 ay önce

eneskemal1

o bir adam ve ben bir kızım dedim olamadı ingilizede kelimeler bir yapboz gibi dikkat edin telafuzlarada ı, am has got, ı hasnt got gibi kelimelere dikkat etmek lazım.

2 yıl önce

yemrenarin

"I" ı "i" diye yazdim kabul etmedi. Yuh artik

3 yıl önce

melike435691

Sende yazma ozmn

7 ay önce

mustafaselviolu

diğer doğru cevap tuzak olabilir

3 yıl önce

hafsaeker1

Neden erkekler

2 yıl önce

mustafa4132

Dogrusu siz erkeksiniz diyo ama you are men dıyo man olması gerekmez mi

2 yıl önce

melike435691

Kesinlikle katiliyorum

7 ay önce

spanqeqe

Sen erkeksin ve ben kızım ????

2 yıl önce

ZeynepYild670882

Ya kadının söylediği anlaşılmıyor bile bunu yazdigimiza sukrediyorum düzgün telaffuz edemiyor

2 yıl önce

duoyagmur44

ben man yapmıştım ya

2 yıl önce

MuRatzdem

Man le men okunuşu aynı gibi bi harfle kaybettim işe bak

2 yıl önce

ayenazuyar

ha erkek ha adam aynı şey

1 yıl önce

Behicezver

"you" sen demek değil mi?

1 yıl önce

aliyk2

Bazen siz diye kullanılıyor

4 ay önce

mckoglu

Cok sacma

1 yıl önce

Eyp450191

Al

1 yıl önce

Eyp450191

Ali

1 yıl önce

reynmenfan

Minnacık hatalar için yanlıl veriyor

1 yıl önce

Agitriz

You hem sen hemde siz demek, iki türlü de farklı anlama çıkıyor. Gel çık işin içinden :)

7 ay önce

harunyhy

yanlışlık var sen adamsın ve bende bir kızım olması gerekli

5 ay önce

byzkanatlv

I'm yazdım ve yanlış algıladı

3 ay önce

Arda666760

Sen olması gerekirken siz yazıyor

3 ay önce

RuslanBura2

helo

3 ay önce

ufukkoyigi

Guzel

3 ay önce

mehmet353274

Tamam man adam men adamlar ama ikiside men diye okunuyor ve soru sesli bir soru bunu nasıl ayırıcaz

2 ay önce

SeherKksal1

Ben dogru yazdigim halde yanlis diyor

2 ay önce

Osman69277

Man ve men i her ikisini ayni şekilde telafuz ediyor

1 ay önce

MehmetSat4

Yanlislik var Siz degil Sen olmasi gerek

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.