"LachenSiebitte."

Çeviri:Lütfen gülünüz!

2 yıl önce

11 Yorum


ersanbeyaz

Sie şeklinde yazıldığına göre saygı ifadesi olarak kullanılmış. sie yazsaydı (baş harfi küçük) çoğul olurdu.

2 yıl önce

larayunezer

gülermisiniz lütfen de olur bence

2 yıl önce

Nilzania

Sie saygı hitap şeklinde de kullanılır siz anlamında onlar anlamında da kullanılabilir bildiğim kadarıyla.

2 yıl önce

shamelessgirl

Sie lachen bitte olmaz mı?

1 yıl önce

mehmet425778

illa ki ünlem koymamı istiyor, ve l harfini büyük yazmadan kabul etmiyor çok saçma

1 yıl önce

dogapoyraz

Burda en eki gelmiş bunun onlar olması gerekmiyor m? değilse de neden biri açıklayabilir mi?

2 yıl önce

ersanbeyaz

Siz denildiği için de lachen olur. Yani hem onlar hemde siz(saygı hitabetindeki dahil) için lachen kullanılır. Onlar gülüyor denilmek istenseydi de sie lachen olurdu. Örneğin ben gülüyorum denilseydi ich lache olur.

1 yıl önce

haticesena34
haticesena34

Sie onlar anlamına da geliyor. kelimenin altında da yazıyor zaten

1 yıl önce

derbartes1

:D

1 yıl önce

Nanon439822

Lachen Sie bitte = Lutfen gulunuz -> burda sikinti yok

11 ay önce

GapMinder

"Lütfen gülün lan!.." :D

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.