"Lachen Sie bitte."

Çeviri:Lütfen gülünüz!

June 10, 2016

8 Yorum


ersanbeyaz

Sie şeklinde yazıldığına göre saygı ifadesi olarak kullanılmış. sie yazsaydı (baş harfi küçük) çoğul olurdu.

July 25, 2016

larayunezer

gülermisiniz lütfen de olur bence

November 22, 2016

Nilzania

Sie saygı hitap şeklinde de kullanılır siz anlamında onlar anlamında da kullanılabilir bildiğim kadarıyla.

July 19, 2016

haticesena34

Sie onlar anlamına da geliyor. kelimenin altında da yazıyor zaten

March 10, 2017

derbartes1

:D

June 16, 2017

shamelessgirl

Sie lachen bitte olmaz mı?

June 17, 2017

mehmet425778

illa ki ünlem koymamı istiyor, ve l harfini büyük yazmadan kabul etmiyor çok saçma

September 5, 2017

Nanon439822

Lachen Sie bitte = Lutfen gulunuz -> burda sikinti yok

December 22, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.