1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drink water."

"I drink water."

Çeviri:Ben su içerim.

January 28, 2014

16 Yorum
Tartışma kilitli.


FuldenGk

Ben bu '' I drink water ''ve '' I drinks water ' farkını anlamadım :S


umutseflek

Genis zamanda he she ve it ile birlikte fiillere s takisi eklenir. I you they ile ise fiil yalin haliyle kullanilir. Bu nedenle I drinks diyemezsiniz


FuldenGk

Teşekkür ederim şimdi anladım :)


MehmetCeyh

güzel cevap teşekkürler


aliooglu

I drink water. She drinks water. He drinks water. İt drinks water. "Farkettiysen sadece "ben su içerim" dediginde fiilin normal halini kullaniyoruz. "O su içer" dedigimizde fiil "s" takisi almak zorunda. Bunu böylece bilecez kendimiz. Anlatabildim mi acaba???


merFarukEc

Eat ye eats yerim yer falan iste


Bedirhank

Su çoğul olamaz


benalev

Cogul ya da Tekil olmasi gereken su degil zaten. 3. Tekil sahis deniyor dikkat et. Su sahis degildir


benalev

Drinks sadece 3. Tekil şahis için kullanilir. Ilkokuldaki Türkçe derslerini düşün


merFarukBa

I drinks water diye birşey yok ki


FurkanAkyol

I drink water

Ben içerim su şeklin de değil

Water düzgün bi cümle oluşsun diye mi ortaya geliyor .


ProwlingParis

İngilizce'de önce özne, sonra yüklem, sonra tümleç gelir. Türkçe'de ise bildiğin gibi normalde yüklemi cümlenin sonunda yazarız. Standart cümle düzenini kullanmak en iyisi.


FurkanAkyol

Teşekkürler level atladıkça anladım işleyişi :)


yalcinakturk

Su içiyorum nasıl telaffuz edilir ?


Selcen_Ozturk

I am drinking water. İlerleyince bu konuya gelceksiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.