"Idrinkwater."

Çeviri:Ben su içerim.

4 yıl önce

13 Yorum
Tartışma kilitli.


FuldenGk

Ben bu '' I drink water ''ve '' I drinks water ' farkını anlamadım :S

4 yıl önce

umutseflek

Genis zamanda he she ve it ile birlikte fiillere s takisi eklenir. I you they ile ise fiil yalin haliyle kullanilir. Bu nedenle I drinks diyemezsiniz

4 yıl önce

FuldenGk

Teşekkür ederim şimdi anladım :)

4 yıl önce

MehmetCeyh

güzel cevap teşekkürler

4 yıl önce

aliooglu

I drink water. She drinks water. He drinks water. İt drinks water. "Farkettiysen sadece "ben su içerim" dediginde fiilin normal halini kullaniyoruz. "O su içer" dedigimizde fiil "s" takisi almak zorunda. Bunu böylece bilecez kendimiz. Anlatabildim mi acaba???

4 yıl önce

merFarukEc

Eat ye eats yerim yer falan iste

3 yıl önce

Bedirhank

Su çoğul olamaz

4 yıl önce

benalev

Cogul ya da Tekil olmasi gereken su degil zaten. 3. Tekil sahis deniyor dikkat et. Su sahis degildir

3 yıl önce

benalev

Drinks sadece 3. Tekil şahis için kullanilir. Ilkokuldaki Türkçe derslerini düşün

3 yıl önce

FurkanAkyol

I drink water

Ben içerim su şeklin de değil

Water düzgün bi cümle oluşsun diye mi ortaya geliyor .

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de önce özne, sonra yüklem, sonra tümleç gelir. Türkçe'de ise bildiğin gibi normalde yüklemi cümlenin sonunda yazarız. Standart cümle düzenini kullanmak en iyisi.

4 yıl önce

yalcinakturk

Su içiyorum nasıl telaffuz edilir ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I am drinking water. İlerleyince bu konuya gelceksiniz

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.