1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drink water."

"I drink water."

Çeviri:Ben su içerim.

January 28, 2014

16 Yorum
Tartışma kilitli.


FuldenGk

Ben bu '' I drink water ''ve '' I drinks water ' farkını anlamadım :S

March 12, 2014

umutseflek

Genis zamanda he she ve it ile birlikte fiillere s takisi eklenir. I you they ile ise fiil yalin haliyle kullanilir. Bu nedenle I drinks diyemezsiniz

March 13, 2014

FuldenGk

Teşekkür ederim şimdi anladım :)

March 13, 2014

MehmetCeyh

güzel cevap teşekkürler

August 7, 2014

AhmetEnes2

Eyv

September 19, 2014

aliooglu

I drink water. She drinks water. He drinks water. İt drinks water. "Farkettiysen sadece "ben su içerim" dediginde fiilin normal halini kullaniyoruz. "O su içer" dedigimizde fiil "s" takisi almak zorunda. Bunu böylece bilecez kendimiz. Anlatabildim mi acaba???

October 19, 2014

merFarukEc

Eat ye eats yerim yer falan iste

December 15, 2014

Bedirhank

Su çoğul olamaz

November 19, 2014

benalev

Cogul ya da Tekil olmasi gereken su degil zaten. 3. Tekil sahis deniyor dikkat et. Su sahis degildir

December 13, 2014

benalev

Drinks sadece 3. Tekil şahis için kullanilir. Ilkokuldaki Türkçe derslerini düşün

December 13, 2014

merFarukBa

I drinks water diye birşey yok ki

October 16, 2014

FurkanAkyol

I drink water

Ben içerim su şeklin de değil

Water düzgün bi cümle oluşsun diye mi ortaya geliyor .

February 16, 2014

ProwlingParis

İngilizce'de önce özne, sonra yüklem, sonra tümleç gelir. Türkçe'de ise bildiğin gibi normalde yüklemi cümlenin sonunda yazarız. Standart cümle düzenini kullanmak en iyisi.

February 17, 2014

FurkanAkyol

Teşekkürler level atladıkça anladım işleyişi :)

February 17, 2014

yalcinakturk

Su içiyorum nasıl telaffuz edilir ?

March 1, 2014

Selcen_Ozturk

I am drinking water. İlerleyince bu konuya gelceksiniz

March 1, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.