"The women drink."

Çeviri:Kadınlar içer.

4 yıl önce

47 Yorum


cagatay54

women = kadınlar woman= kadın

4 yıl önce

Recep829726

The women drink

3 ay önce

erenaydemir

Woman= Kadın Women= Kadınlar

Cümle doğru çoğul olarak bahsediyor ancak woman ve women okunuş biçimleri aynı bunları ayırt etmek için bir öneriniz var mı Selcen hanım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynı değil tam, tekil olan "wuumın", çoğul olan "wimın". http://dictionary.reference.com/ gibi bir sözlükten ikisini de bir kaç kez dinlerseniz farkı daha iyi duyarsınız

4 yıl önce

umut171086

The varsa çoğul oluyor

2 yıl önce

MiraZnarzt

the belirsiz şeyleri belirlemek için konur

1 yıl önce

esraelif

women = kadınlar woman= kadın

4 yıl önce

Secem320597

Bayan demek zarundamıyım kadın işte

1 yıl önce

PROALiAKBA

woman dediği için ben ''kadın'' yazdım ama işte niye böğle oldu anlamadım lütfen bana anlatın :):) :)

1 yıl önce

AyeNehirzt1

Bi öğrenemediniz ya bayan değil o kadın

1 yıl önce

EyllAda5

Women =kadınlar, drink =iç,women drink= kadınlar içer

1 yıl önce

Eda164570

Bence güzel ama ses kaydı olmuyo

1 yıl önce

Gokcen684093

Hahaha ne guldum buna. "Bayan" ne Allah askina.. Kadın olacak. Buraya bile bayanı sokmuslar, pes!

11 ay önce

sunaz927031

Bencede pes!!

1 ay önce

Nurgulasartepe35

Kadın

4 ay önce

Eda164570

Eda merve Bence güzel ama ses kaydetmiyo

1 yıl önce

Nurgulasartepe35

Woman

4 ay önce

Nurgulasartepe35

Woman kadın

4 ay önce

Nurgulasartepe35

Yes

4 ay önce

NatikoAbul

Satır yanlış womens

1 ay önce

MehmetAliCOLAK

"woman" olsaydı drinks derdi

1 ay önce

ebruskoeylul

s takısını koymamıs kadınlar diyorrr

4 yıl önce

Ramazanpro

Womens olmaz

2 yıl önce

Sahra358584

Bilmeden konuşmayın lütfen womAn=kadın womEn=kadinlar

10 ay önce

Eraymir

The womandir o zaman

3 yıl önce

cemre967529

İyi de the çoğul eki mi

2 yıl önce

Ece1169

Cogul degil ki

1 yıl önce

sultan63986

Yaaaa

1 yıl önce

zehra361272

Benim de dilim dolandi 2 kez denedim olmadi dilim dolandi yaaaa

1 yıl önce

meliskarla

Bayan denmemeli ve kadın fln olmalıydı

1 yıl önce

AYE5519191

Filan sana yakismadi meliscigim o yuzdan" beğenmedin "lingini tıkliyorum

7 ay önce

Rabiaetink2

Women=kadın=bayan

10 ay önce

zeynepENOL

Kadın ve bayan aynı anlama gelmiyor!

8 ay önce

Ayegl131

The women drink değil drinks. Kadınlar içer diyo, genis zamanda fiilere -s -es -ies takıları gelir. Bir hata var

9 ay önce

arslan06

Woman kadin ama biktim bu yanlis olmasindan

7 ay önce

HalilTaay

Kadınlar içer veya kadınlar içerler şeklinde çevrilebilir bence :) İnsana gelen çoğulluk eklerinde yükleme de eki ekleyebiliyoruz.

4 ay önce

Sertay18

The women drink ile Women drink arasındaki fark nedir?

4 ay önce

Ycel523783

The women kadın mı? Kadınlar m

4 ay önce

Selman4

'' the women drınk '' yazıyor ancak women'i çoğul olarak algılıyor....

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

lhanYulug

bayanlar içer dediğimde hata verdi

4 yıl önce

cagatay54

bana da hata verdi doğru yazılış olarak da kadın dedi

4 yıl önce

gulsahizem

Çünkü "kadınlar içer" kadınlar-women anladınmı

3 yıl önce

Krat31204

Sexs

9 ay önce

nadir1971

nn

8 ay önce

berkali1

J

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.