1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women drink."

"The women drink."

Çeviri:Kadınlar içer.

January 28, 2014

25 Yorum


cagatay54

women = kadınlar woman= kadın


erenaydemir

Woman= Kadın Women= Kadınlar

Cümle doğru çoğul olarak bahsediyor ancak woman ve women okunuş biçimleri aynı bunları ayırt etmek için bir öneriniz var mı Selcen hanım.


Selcen_Ozturk

aynı değil tam, tekil olan "wuumın", çoğul olan "wimın". http://dictionary.reference.com/ gibi bir sözlükten ikisini de bir kaç kez dinlerseniz farkı daha iyi duyarsınız


cicikz9

Şu an anladım


esraelif

women = kadınlar woman= kadın


PROALiAKBA

woman dediği için ben ''kadın'' yazdım ama işte niye böğle oldu anlamadım lütfen bana anlatın :):) :)


EyllAda5

Women =kadınlar, drink =iç,women drink= kadınlar içer


Secem320597

Bayan demek zarundamıyım kadın işte


Gokcen684093

Hahaha ne guldum buna. "Bayan" ne Allah askina.. Kadın olacak. Buraya bile bayanı sokmuslar, pes!


AyeNehirzt1

Bi öğrenemediniz ya bayan değil o kadın


Eda164570

Bence güzel ama ses kaydı olmuyo


MehmetAliCOLAK

"woman" olsaydı drinks derdi


Eda164570

Eda merve Bence güzel ama ses kaydetmiyo


NatikoAbul

Satır yanlış womens


htalha.kara

Neden drinks olmuyor. Geniş zamanda he she it olunca fiil s takısı almaz mı. Örn. Bu cümlenin tekili the woman drinks değil mi?


Semanur443626

Çünkü woman degil women


Berke661546

S takısı niye gelmedi ?


Semanur443626

Çünkü women çoğul

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.