Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women drink."

Çeviri:Kadınlar içer.

0
4 yıl önce

39 Yorum


cagatay54

women = kadınlar woman= kadın

44
Cevap ver4 yıl önce

erenaydemir

Woman= Kadın Women= Kadınlar

Cümle doğru çoğul olarak bahsediyor ancak woman ve women okunuş biçimleri aynı bunları ayırt etmek için bir öneriniz var mı Selcen hanım.

12
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynı değil tam, tekil olan "wuumın", çoğul olan "wimın". http://dictionary.reference.com/ gibi bir sözlükten ikisini de bir kaç kez dinlerseniz farkı daha iyi duyarsınız

15
Cevap ver4 yıl önce

umut171086

The varsa çoğul oluyor

-5
Cevap ver2 yıl önce

MiraZnarzt

the belirsiz şeyleri belirlemek için konur

0
Cevap ver1 yıl önce

esraelif

women = kadınlar woman= kadın

4
Cevap ver4 yıl önce

PROALiAKBA

woman dediği için ben ''kadın'' yazdım ama işte niye böğle oldu anlamadım lütfen bana anlatın :):) :)

3
Cevap ver1 yıl önce

AyeNehirzt1

Bi öğrenemediniz ya bayan değil o kadın

3
Cevap ver1 yıl önce

EyllAda5

Women =kadınlar, drink =iç,women drink= kadınlar içer

3
Cevap ver10 ay önce

Secem320597

Bayan demek zarundamıyım kadın işte

3
Cevap ver10 ay önce

Eda164570

Bence güzel ama ses kaydı olmuyo

2
Cevap ver9 ay önce

Gokcen684093

Hahaha ne guldum buna. "Bayan" ne Allah askina.. Kadın olacak. Buraya bile bayanı sokmuslar, pes!

2
Cevap ver7 ay önce

Eda164570

Eda merve Bence güzel ama ses kaydetmiyo

1
Cevap ver9 ay önce

ebruskoeylul

s takısını koymamıs kadınlar diyorrr

0
Cevap ver3 yıl önce

Ramazanpro

Womens olmaz

2
Cevap ver2 yıl önce

Sahra358584

Bilmeden konuşmayın lütfen womAn=kadın womEn=kadinlar

1
Cevap ver6 ay önce

Eraymir

The womandir o zaman

0
Cevap ver2 yıl önce