1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women drink."

"The women drink."

Çeviri:Kadınlar içer.

January 28, 2014

23 Yorum


cagatay54

women = kadınlar woman= kadın


erenaydemir

Woman= Kadın Women= Kadınlar

Cümle doğru çoğul olarak bahsediyor ancak woman ve women okunuş biçimleri aynı bunları ayırt etmek için bir öneriniz var mı Selcen hanım.


Selcen_Ozturk

aynı değil tam, tekil olan "wuumın", çoğul olan "wimın". http://dictionary.reference.com/ gibi bir sözlükten ikisini de bir kaç kez dinlerseniz farkı daha iyi duyarsınız


ecrinnazbe2

Hızlı söylediği zaman ayırt etmek zordur


Nihal309621

Doğru cevabı soylüyorum ama olmuyor


EyllAda5

Women =kadınlar, drink =iç,women drink= kadınlar içer


Secem320597

Bayan demek zarundamıyım kadın işte


Gokcen684093

Hahaha ne guldum buna. "Bayan" ne Allah askina.. Kadın olacak. Buraya bile bayanı sokmuslar, pes!


esraelif

women = kadınlar woman= kadın


PROALiAKBA

woman dediği için ben ''kadın'' yazdım ama işte niye böğle oldu anlamadım lütfen bana anlatın :):) :)


Kumsal...
<pre> Women And Woman » Women = kadınlar demek » Woman = kadın demek </pre>

» Arada ne değişiyor diyorsanız birinci yazdığım kelime : M harfinin yanında E var

» İkinci kelime ise : M harfinin yanında A var. Arada çok farkedilmeyen harfler var.


Awesta150448

Bıktım bu s takısından. Woman kadın demekken nasl kadınlar olabiliyor


Nihal309621

Doğru bende böyle yazdım


Piremsesek

Okulun en popüler çocuğu bir manava :do you like speak english demiş.Manavda ona : What dedin gülüm demiş


mehmetmoli

Aynı şekilde telaffuz edip dinleyenden her sefer farklı cevap beklemek zirvedeki listening


BraMert7

Ya ben dogru yaptim yanlis isaretlesim mantik...


Forthegratergood

Hiç kimse drinke -s takısı gelmesi gerektiğini fark etmedi mi?


eslem683516

Women=kadınlar woman=kadın ama bazen kafam karışıyor ve canım sıfıra iniyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.