Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Who is the professional?"

Переклад:Хто цей професіонал?

2 роки тому

7 коментарів


Maxudak

Чому не фахівець

1 рік тому

sergii.vlasiuk

використав варіант: - Хто цей фахівець? та отримав помилку

9 місяців тому

LewKostyny

Я також.

7 місяців тому

Diplomat18

А можна перекласти як "хто є професіоналом" ?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Тут означений артикль, тож мова йде саме про певного професіонала.
Можливий переклад: "Хто є цим професіоналом?". Але зв'язку "є" зазвичай опускають, тому виходить: "Хто цей професіонал?"

Якби був неозначений артикль, ваш варіант би підійшов:
Who is a professional? - Xто є професіоналом?/Хто професіонал?

2 роки тому

Albert10616

Я ввів "Хто професіонал?" і не отримав помилку

3 тижні тому

Albert10616

Правда

3 тижні тому