1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er sieht sie."

"Er sieht sie."

Çeviri:Onu görüyor.

June 11, 2016

9 Yorum


Haytham996

Ders notlarında onu ''sich'' olarak belirtilmiş. Burda neden ''sie'' denmiş ?


Ist490466

Ders notlari mi :o Onlar nerde?


SteffiBookworm-

Bu ders için buradalar:
skill/de/Accusative-Pronouns

Diğer dersler için ana sayfaya gidin ve dersi tıklayın.

En önemli notlar da burada: https://www.duolingo.com/comment/13178048


Buraku

Not falan gorunmuyor. Silinmis herhalde


Selcen_Ozturk

sanırım bir hata olmuş. sich reflexiv olarak kullanılıyor ve o daha sonraki konularda işleniyor. Düzeltilecek


CnrAcrtrk

"Sizi görüyor" olarak yapılan çeviri neden yanlış oluyor?


Eluvian_

"Sizi görüyor." = "Er sieht Sie."


Derwish9

"O seni görür" neden kabul olmuyor?


Brs1582

Onu görüyorsunuz neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.