"Er sieht sie."

Çeviri:Onu görüyor.

June 11, 2016

7 Yorum


Haytham996

Ders notlarında onu ''sich'' olarak belirtilmiş. Burda neden ''sie'' denmiş ?

June 11, 2016

Selcen_Ozturk

sanırım bir hata olmuş. sich reflexiv olarak kullanılıyor ve o daha sonraki konularda işleniyor. Düzeltilecek

June 11, 2016

Ist490466

Ders notlari mi :o Onlar nerde?

June 21, 2017

SteffiBookworm-

Bu ders için buradalar:
skill/de/Accusative-Pronouns

Diğer dersler için ana sayfaya gidin ve dersi tıklayın.

En önemli notlar da burada: https://www.duolingo.com/comment/13178048

June 22, 2017

Buraku

Not falan gorunmuyor. Silinmis herhalde

September 5, 2019

CnrAcrtrk

"Sizi görüyor" olarak yapılan çeviri neden yanlış oluyor?

February 8, 2017

Eluvian_

"Sizi görüyor." = "Er sieht Sie."

February 8, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.