"Er sieht sie."

Çeviri:Onu görüyor.

2 yıl önce

6 Yorum


Haytham996

Ders notlarında onu ''sich'' olarak belirtilmiş. Burda neden ''sie'' denmiş ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sanırım bir hata olmuş. sich reflexiv olarak kullanılıyor ve o daha sonraki konularda işleniyor. Düzeltilecek

2 yıl önce

Ist490466

Ders notlari mi :o Onlar nerde?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Bu ders için buradalar:
skill/de/Accusative-Pronouns

Diğer dersler için ana sayfaya gidin ve dersi tıklayın.

En önemli notlar da burada: https://www.duolingo.com/comment/13178048

1 yıl önce

CnrAcrtrk

"Sizi görüyor" olarak yapılan çeviri neden yanlış oluyor?

1 yıl önce

Eluvian_

"Sizi görüyor." = "Er sieht Sie."

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.