1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Jeder braucht Wasser."

"Jeder braucht Wasser."

Çeviri:Herkesin suya ihtiyacı var.

June 12, 2016

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

humetin

Dikkat.... Çeviriye göre "Akk." ....das Wasser ... fakat "null" Artikel....

April 28, 2018

resul849393

Hata var dogrusu jeder baucht das wasser denilmeli cunku suya olabilmesi icin das artikelini cekimlemek gerekiyor

July 8, 2019

Buraku

Herkesin su ihtiyaci var dedim kabul etmedi. Suya ihtiyaci var olunda das Wasser olmaz mi acaba

September 2, 2019

OzanTK

bracuht ihtiyaçcı olmak fillin çekimlenmiş hali soruda hata var

February 1, 2018

humetin

brauchen... etwas brauchen- Ich brauche Geld. ZEIT brauchen (für/zum/um zu/...)- Ich brauche 10 Minuten ... (nicht) brauchen (+ zu) + Infinitiv- Du brauchst mir nicht (zu) helfen.

April 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.