1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Jeder braucht Wasser."

"Jeder braucht Wasser."

Çeviri:Herkesin suya ihtiyacı var.

June 12, 2016

8 Yorum


Buraku

Herkesin su ihtiyaci var dedim kabul etmedi. Suya ihtiyaci var olunda das Wasser olmaz mi acaba


humetin

brauchen... etwas brauchen- Ich brauche Geld. ZEIT brauchen (für/zum/um zu/...)- Ich brauche 10 Minuten ... (nicht) brauchen (+ zu) + Infinitiv- Du brauchst mir nicht (zu) helfen.


humetin

Dikkat.... Çeviriye göre "Akk." ....das Wasser ... fakat "null" Artikel....


resul849393

Hata var dogrusu jeder baucht das wasser denilmeli cunku suya olabilmesi icin das artikelini cekimlemek gerekiyor


OzanTK

bracuht ihtiyaçcı olmak fillin çekimlenmiş hali soruda hata var


Adnan696608

Doğru cevabı yazıyorum kabul etmiyor herkesin suya ihtiyacı var yazıyorum doğru cevap bu kabul etmiyor kafayı yicem


Adnan696608

Herkes suya muhtaç yaz dim kabul edildi şaka gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.