1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The cats drink milk."

"The cats drink milk."

Tłumaczenie:Koty piją mleko.

January 29, 2014

18 komentarzy


strzala

Od razu przypomniala mi sie piosenka kotek pije mleko :p


estera_krejzol

kotek pije mleko <3


maaniaxx

"s" dodaje sie SHE HE IT tylko do l.poj?


880201

Tak, tylko w 3 osobie liczby pojedynczej.


MaryJohn2

Tak do 3 osoby w liczbie pojedynczej. ;)


lowra2002

Koty nie koga pic mleka:/ fikcja w bajkach im to SZKODZI!!PAMIETAJ O TYM


DanielAdam395836

Koty to ssaki i piją mleko matki


anglik5678

Koty nie powinny pic mleka


Roki383587

Koty nie piją mleka, mleko dla kotów jest szkodliwe


niki.odem

Napisałem "koty piją mleczko" i mi nie zaliczyło


Ola713029

Jest to bardzo fałszywe zdanie, które powiela szkodliwy dla kociego zdrowia stereotyp. Koty po krowim mleku mają biegunkę, a jeżeli nie mają, to tak czy inaczej uposledza ono przyswajanie wartości odżywczych z pozywienia.


Maria942091

Ja napisałam kot piję mleko:-(


Klaudia83063

Jest napisane catS koncowka oznacza ze cos jest w liczbie mnogiej np "DogS eat sandwichES" co oznacza "Psy jedzą kanapki"


gustaWO8435

A szkoda że nie pije słonia! xd


Nami109

Dlaczego w liczbie mnogiej jest "the"? Uczę się angielskiego 16 lat i ewentualnie w liczbie mnogiej mogło być "these" lub "those". Ale "the" było zawsze tylko w pojedynczej...


880201

http://www.jezykangielski.org/przedimki.html http://angielski.na6.pl/przedimek_okreslony A czytałaś coś kiedyś po angielsku? Albo np. słuchałaś tekstów piosenek w tym języku? Nie zauważyłaś tego "the" przed liczbą mnogą? Sprawdź;)


ucja171385

niewyraźna wymowa

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.