Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The cats drink milk."

Tłumaczenie:Koty piją mleko.

4 lata temu

15 komentarzy


strzala

Od razu przypomniala mi sie piosenka kotek pije mleko :p

4 lata temu

estera_krejzol

kotek pije mleko <3

4 lata temu

MateuszGosztyla

mi tez xD

4 lata temu

maaniaxx

"s" dodaje sie SHE HE IT tylko do l.poj?

4 lata temu

880201
880201

Tak, tylko w 3 osobie liczby pojedynczej.

4 lata temu

MaryJohn2

Tak do 3 osoby w liczbie pojedynczej. ;)

2 lata temu

lowra2002

Koty nie koga pic mleka:/ fikcja w bajkach im to SZKODZI!!PAMIETAJ O TYM

2 lata temu

anglik5678

Koty nie powinny pic mleka

2 lata temu

gustaWO8435

A szkoda że nie pije słonia! xd

1 rok temu

niki.odem

Napisałem "koty piją mleczko" i mi nie zaliczyło

2 miesiące temu

Maria942091

Ja napisałam kot piję mleko:-(

2 lata temu

Klaudia83063

Jest napisane catS koncowka oznacza ze cos jest w liczbie mnogiej np "DogS eat sandwichES" co oznacza "Psy jedzą kanapki"

1 rok temu

Nami109
Nami109

Dlaczego w liczbie mnogiej jest "the"? Uczę się angielskiego 16 lat i ewentualnie w liczbie mnogiej mogło być "these" lub "those". Ale "the" było zawsze tylko w pojedynczej...

1 rok temu

880201
880201

http://www.jezykangielski.org/przedimki.html http://angielski.na6.pl/przedimek_okreslony A czytałaś coś kiedyś po angielsku? Albo np. słuchałaś tekstów piosenek w tym języku? Nie zauważyłaś tego "the" przed liczbą mnogą? Sprawdź;)

1 rok temu

Tymoteusz632408

6 miesięcy temu