"Ο τουρίστας έχει μία μπλε βαλίτσα."

Μετάφραση:The tourist has a blue suitcase.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


mloizou
mloizou

It didnt accept luggage

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Luggage = αποσκευές.

πριν από 2 χρόνια

GeorgiosP3

Why not '... a blue bag'?

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Η "bag" μεταφράζεται σαν "τσάντα", "σακίδιο", "σάκος", ενώ η "suitcase" ως "βαλίτσα" (η γνωστή ορθογώνια παραλληλεπίπεδη αποσκευή).

πριν από 4 ημέρες

ntimosp

Γιατί όχι "a suitcase blue"? Γιατί αυτή την απάντηση την παίρνει λάθος;

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Ο επιθετικός προσδιορισμός (blue - μπλε) πάει πριν το αντικείμενο (suitcase - βαλίτσα).

πριν από 4 ημέρες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.