"Ο τουρίστας έχει μία μπλε βαλίτσα."

Μετάφραση:The tourist has a blue suitcase.

June 13, 2016

6 σχόλια


mloizou

It didnt accept luggage

June 13, 2016

D_..
Mod

    Luggage = αποσκευές.

    June 13, 2016

GeorgiosP3

    Why not '... a blue bag'?

    May 24, 2017

Bacilic

    Η "bag" μεταφράζεται σαν "τσάντα", "σακίδιο", "σάκος", ενώ η "suitcase" ως "βαλίτσα" (η γνωστή ορθογώνια παραλληλεπίπεδη αποσκευή).

    December 8, 2018

ntimosp

    Γιατί όχι "a suitcase blue"? Γιατί αυτή την απάντηση την παίρνει λάθος;

    November 6, 2017

Bacilic

    Ο επιθετικός προσδιορισμός (blue - μπλε) πάει πριν το αντικείμενο (suitcase - βαλίτσα).

    December 8, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.