1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ο τουρίστας έχει μία μπλε βα…

"Ο τουρίστας έχει μία μπλε βαλίτσα."

Μετάφραση:The tourist has a blue suitcase.

June 13, 2016

6 σχόλια


mloizou

It didnt accept luggage


D_..
Mod
Plus

Luggage = αποσκευές.


GeorgiosP3

Why not '... a blue bag'?


Bacilic

Η "bag" μεταφράζεται σαν "τσάντα", "σακίδιο", "σάκος", ενώ η "suitcase" ως "βαλίτσα" (η γνωστή ορθογώνια παραλληλεπίπεδη αποσκευή).


ntimosp

Γιατί όχι "a suitcase blue"? Γιατί αυτή την απάντηση την παίρνει λάθος;


Bacilic

Ο επιθετικός προσδιορισμός (blue - μπλε) πάει πριν το αντικείμενο (suitcase - βαλίτσα).

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.