1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was ist auf unserem Teller?"

"Was ist auf unserem Teller?"

Çeviri:Bizim tabağımızda ne var?

June 13, 2016

6 Yorum


Mapaskiri

"tabağımızın üzerindeki ne?" olmaz mı


gulenzek

Türkçe çeviride anlama en yakın kalıp kullanılıyor, ya da ben ona inanıyorum..


1den6yakadar

haha ben de ona inanmak istiyorum fakat aksini gösteren de çok örnek var maalesef ve kaç tane doğru çeviri önerisinde bulunduğumun hesabı yok. Sürekli mail geliyor çeviri kabul edilmiş diye fakat hala bazı alıştırmalarda doğru olan yanlış çevirilerle karşılaşıyorum. hem de doğru diye çeviri önerisinde bulunduğum çeviriler.


Eray465541

Tabaklarimizda ne var dogru kabul edilmeli


Eray465541

Yanlis yorum yapmisim geri aldim


plasebo6

Harika çeviri sayesinde tekrardan 4 saatte yenilenen canimizi kaybediyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.