"The season ends in December."

Çeviri:Sezon aralıkta biter.

January 29, 2014

20 Yorum


zgrKk1

mevsim aralıkta biter olmalıydı şıklarda. season, sezondan ziyade mevsim olarak çevirilmeliydi diye düşünüyorum.

March 1, 2016

sukru.ayar

eriyor dedim,kabul etmedi! Ille erer olmalı,öyle mi?

June 14, 2014

umit0637

Geniş zaman soruyor

July 4, 2016

umit0637

Senin dediğin şimdiki zaman

July 4, 2016

Dpumetin

Bu kelimesini karşılayan bir sozcuk yok o yüzden yanlış olur.

November 26, 2014

yaliyev

mevsim aralık ayında biter

"ay" kelimesini demezsek farklı anlamlar çıkar değil mi?

January 29, 2014

ProwlingParis

sadece bunda çıkabilir, çünkü aralık = december & gap/separation :-). Aylar için locative -de eki yeterli olabiliyor, ancak mesela günler için -de eki kullanılamıyor. Yanına "günü" eklemek gerekiyor (ama tek başına da kısmen kullanılabilir "Ben Pazartesi (günü) oraya gideceğim".

January 29, 2014

BerkeOzkap

Aralıkta sezon biter Yazınca neden kabul edilmedi

March 29, 2014

ahmet_aksu

yaww bu bayan ends i söylerken anz diye söylüyor anlayamadığımdan kaybettim

June 15, 2014

yavuzce

"Bu sezon aralıkta biter." kabul edilmedi?

October 1, 2014

bekirka

'SEZON ARALIĞA BİTER' yazdım kabul etmedi.

July 20, 2015

StellaMerlo

Cümle çevirisi yanlış olduğu için kabul etmemiştir. İn=içinde (-de,-da) anlamı taşır.Ama siz '-a' eklediğiniz için yanlış olmuş.Zaten cümle de çok anlamsız oluyor.

August 25, 2016

Yazaredip

Lütfen! Mevsim isimleri büyük harfle yazılır ve kesme imi kullanılarak ek alır. 35 yıldır okuyup yazıyorum yani. Lütfen!

September 9, 2016

serap786700

Sezon biter aralikta dedim kabul etmiyor devrik cumleleri

January 25, 2017

ermahkaraa

aralikta ayri yazilir ve bas harfi buyuktur.

April 6, 2017

kbra688026

Mevsim sezonunun sonu aralıktır diyoruz kabul etmiyor!!

May 2, 2017

yusuf5734

Bu sezon aralıkta biter i kabul etmedi sizce yanlış değil mi sonuçta the kullanılmış

July 13, 2017

IlkerKaval

Sezon sonu Aralık'tır. Dedim kabul etmedi neden acaba

December 13, 2017

HmYlmz

Aralık sezon sonudur... Kabul etmedi

February 13, 2018

Beren445333

Duolingo hatası var bu soruda.

August 1, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.