Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The season ends in December."

Çeviri:Sezon aralıkta biter.

0
4 yıl önce

20 Yorum


zgrKk1

mevsim aralıkta biter olmalıydı şıklarda. season, sezondan ziyade mevsim olarak çevirilmeliydi diye düşünüyorum.

5
Cevap ver2 yıl önce

sukru.ayar

eriyor dedim,kabul etmedi! Ille erer olmalı,öyle mi?

1
Cevap ver4 yıl önce

umit0637

Geniş zaman soruyor

0
Cevap ver2 yıl önce

umit0637

Senin dediğin şimdiki zaman

0
Cevap ver2 yıl önce

Dpumetin

Bu kelimesini karşılayan bir sozcuk yok o yüzden yanlış olur.

1
Cevap ver3 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

mevsim aralık ayında biter

"ay" kelimesini demezsek farklı anlamlar çıkar değil mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

sadece bunda çıkabilir, çünkü aralık = december & gap/separation :-). Aylar için locative -de eki yeterli olabiliyor, ancak mesela günler için -de eki kullanılamıyor. Yanına "günü" eklemek gerekiyor (ama tek başına da kısmen kullanılabilir "Ben Pazartesi (günü) oraya gideceğim".

0
Cevap ver4 yıl önce

BerkeOzkap

Aralıkta sezon biter Yazınca neden kabul edilmedi

0
Cevap ver4 yıl önce

ahmet_aksu

yaww bu bayan ends i söylerken anz diye söylüyor anlayamadığımdan kaybettim

0
Cevap ver4 yıl önce

yavuzce

"Bu sezon aralıkta biter." kabul edilmedi?

0
Cevap ver3 yıl önce

bekirka

'SEZON ARALIĞA BİTER' yazdım kabul etmedi.

0
Cevap ver3 yıl önce

StellaMerlo

Cümle çevirisi yanlış olduğu için kabul etmemiştir. İn=içinde (-de,-da) anlamı taşır.Ama siz '-a' eklediğiniz için yanlış olmuş.Zaten cümle de çok anlamsız oluyor.

0
Cevap ver1 yıl önce

Yazaredip

Lütfen! Mevsim isimleri büyük harfle yazılır ve kesme imi kullanılarak ek alır. 35 yıldır okuyup yazıyorum yani. Lütfen!

0
Cevap ver1 yıl önce

serap786700

Sezon biter aralikta dedim kabul etmiyor devrik cumleleri

0
Cevap ver1 yıl önce

ermahkaraa

aralikta ayri yazilir ve bas harfi buyuktur.

0
Cevap ver1 yıl önce

kbra688026

Mevsim sezonunun sonu aralıktır diyoruz kabul etmiyor!!

0
Cevap ver1 yıl önce

yusuf5734

Bu sezon aralıkta biter i kabul etmedi sizce yanlış değil mi sonuçta the kullanılmış

0
Cevap ver1 yıl önce

IlkerKaval

Sezon sonu Aralık'tır. Dedim kabul etmedi neden acaba

0
Cevap ver8 ay önce

HmYlmz

Aralık sezon sonudur... Kabul etmedi

0
Cevap ver6 ay önce

Beren445333

Duolingo hatası var bu soruda.

0
Cevap ver2 hafta önce