1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I believe that they use my n…

"I believe that they use my name."

Çeviri:Onların benim ismimi kullandıklarına inanıyorum.

January 29, 2014

18 Yorum


Chotanak

çevirisini bu şekilde yaptım. İki çeviri arasındaki farkı doğuran sebep nedir."sanıyorum ki onlar benim ismimi kullanırlar"


Selcen_Ozturk

sizinki de doğru, unutmuşuz. Bir de malum, "sanıyorum ki..." tarzı cümleleri çok kullanmıyoruz. ama tabii ki ekleriz.


XpDivane

Selcen Hanım, gerçekten güzel bir hizmet veriyorsunuz. Allah razı olsun


MehmetGler

cevabımıkontrol eder misiniz? "inanıyorum ki onlar benim adımı kullanır"


mgvn

That in burada ki görevi nedir ? Işaret sıfatı gibi mi


onrsnl

Ben "kullanacaklarina" yazdim. "Kullandiklarina= they used" olmasi gerekmiyor mu?


AhmetAly

ben de aynısını yaptım


ErkanKarac

Onlar benim ismimi kullanırlar ben buna inanırım.


BerikaS

benim adını kullandıklarını düşünüyorum şeklinde cevap verdim. anlam olarak doğru olduğunu düşünüyorum


sorenstein_

"ı think that they use my name."


selinkymn

'' THAT'' kelimesi olmasada aynı anlama gelecek miydi ? Lütfen yanıtlarmısınız ?


sorenstein_

valla google çeviride aynı anlama geliyor ama bilemicem :)


tugerr

That they use kullandiklarina anlamina cikan bir kalip sanirim. Cunku uzerine ceviri icin tiklandiginda bu anlami da veriyor


Quatsssccch

"İnanırım onlar benim adımı kullanır" Neyin çok kullanıldığının önemi yok önemli olan zamanı grameri tamamen doğru çevirmek.


Elifiyign

Bir 'ki' icin soru yanlis oldu


ssbugra

Ben onların ismimi kullanacaklarına inanıyorum demekle onların benim ismimi kullanacaklarına inanıyorum arasında ne gibi bir fark var?


10cc5

"Ben inanıyorum onlar benim adımı kullanırlar" doğru olmalıydı...


VedatTemiz1

Ben inaniyorum ki onlar benim ismimi kullaniyor. Dedim ama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.