Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I believe that they use my name."

Çeviri:Onların benim ismimi kullandıklarına inanıyorum.

4 yıl önce

17 Yorum


Chotanak

çevirisini bu şekilde yaptım. İki çeviri arasındaki farkı doğuran sebep nedir."sanıyorum ki onlar benim ismimi kullanırlar"

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sizinki de doğru, unutmuşuz. Bir de malum, "sanıyorum ki..." tarzı cümleleri çok kullanmıyoruz. ama tabii ki ekleriz.

4 yıl önce

MehmetGler

cevabımıkontrol eder misiniz? "inanıyorum ki onlar benim adımı kullanır"

4 yıl önce

mgvn
mgvn

That in burada ki görevi nedir ? Işaret sıfatı gibi mi

4 yıl önce

onrsnl

Ben "kullanacaklarina" yazdim. "Kullandiklarina= they used" olmasi gerekmiyor mu?

4 yıl önce

AhmetAly

ben de aynısını yaptım

2 yıl önce

BerikaS

benim adını kullandıklarını düşünüyorum şeklinde cevap verdim. anlam olarak doğru olduğunu düşünüyorum

3 yıl önce

sorenstein_

"ı think that they use my name."

4 ay önce

selinkymn

'' THAT'' kelimesi olmasada aynı anlama gelecek miydi ? Lütfen yanıtlarmısınız ?

1 yıl önce

sorenstein_

valla google çeviride aynı anlama geliyor ama bilemicem :)

4 ay önce

tugerr

That they use kullandiklarina anlamina cikan bir kalip sanirim. Cunku uzerine ceviri icin tiklandiginda bu anlami da veriyor

4 yıl önce

yasarr
yasarr

"İnanırım onlar benim adımı kullanır" Neyin çok kullanıldığının önemi yok önemli olan zamanı grameri tamamen doğru çevirmek.

4 yıl önce

ErkanKarac

Onlar benim ismimi kullanırlar ben buna inanırım.

3 yıl önce

Elifiyign

Bir 'ki' icin soru yanlis oldu

1 yıl önce

ssbugra

Ben onların ismimi kullanacaklarına inanıyorum demekle onların benim ismimi kullanacaklarına inanıyorum arasında ne gibi bir fark var?

5 ay önce

dtnuri70

BENİM CEVABIMDA 'BENİM İSMİMİ ONLARIN KULLANDIKLARINA İNANIRIM' ARADA FARKM YOK

3 yıl önce

muranka

"Benim ismimi kullandıklarını umarım" kabul edilmeliydi?

4 yıl önce