1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun çok önemi var."

"Onun çok önemi var."

Çeviri:It has a lot of importance.

January 29, 2014

8 Yorum


themg

"That has a lot of importance?" ın nesi yanlış ?


DavutGurbuz

too much değil de much importance denmesi gerekmez mi. Gereğinden fazlalık olmadığı için.


ProwlingParis

sadece much'lu versiyonunu da ekledim ama diğerleri daha doğru, onlara alışsan daha iyi. Bi de gereklilik manasını daha çok söylerken yaptığın vurgu belirtiyo, her zaman ille de aşırı fazlalık ile negatif bir anlamı olmasına gerek yok.


candost2

He has very importance. Neden olmaz?


ugurleef

Ya lütfen açıklama yapmak isteyen yok mu? Burda importance isim olduğu için mi başa very gelmiyor? Yani cümlenin anlamı çok önem mi olur


Kotasiz

very important ---- much/a lot of importance


Woodeland

Lots of neden olmaz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.