"Kız gazeteyi okur."

Çeviri:The girl reads the newspaper.

4 yıl önce

22 Yorum


cumxxi

The girl reads newspaper neden olmuyor

4 yıl önce

ibrahim-sami

Sizin yazdığınızın karşılığı " kız gazete okur" Oysa buradaki cümlede " kız gazeteyi okur" Gazete okur ile gazeteyi okur farkını the belirliyor..

9 ay önce

cross781

çünkü gazeteyi soruyor çoğul olduğu için the eki gelmelidir

4 hafta önce

Emresnnn

"girl reads the newspaper" neden doğru değil ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

özellikle başlarda The'yı unutanlara müsama gösteriyoduk ama o cümleye eklemeyi unutmuşuz, şimdi hallettim. bahsedilen şey belirli bir obje/kişi ise the'ları eklemeye alışırsan faydalı olur.

4 yıl önce

tirozinkinaz

belirli bir obje/kişi yok bu cümlede.

3 yıl önce

cross781

olmayabiril ama olmasılazım

4 hafta önce

KubraKlkngr

bu cümlede belirili bir kızdan bahsetmemiş ki ayrıca bu yorumu yapalı 4 yyıl olmuş halâ aynı hatayı veriyor

3 ay önce

kojoli

neden read değil de reads?

4 yıl önce

nursifa

geniş zaman olarak kabul edildiği için.'He,she ve it'tede 's' takısı getirilir.

4 yıl önce

mysrky

He she it oldugunda s takisi gelir

4 yıl önce

adnancaluk

Geniş zamanda he she it s takisi alir

4 yıl önce

SantoTroce

Başına a koymayı unuttum

9 ay önce

cross781

a koyulmıyıcak

4 hafta önce

AleynaEryigit

tehe yerine a koydum diye gitti tüm soru haksızlık

4 yıl önce

MetehanAKDAG

Girl reads newspaper neden olmuyor

3 yıl önce

fatmakurt0

the ve reads oluyor

2 yıl önce

zeyzey794287

Selam

2 yıl önce

enes693291

Çok üzgün

1 yıl önce

Nihan127633

' girl reads the newspaper' cevabının doğru kabul edilmeyiş sebebini bilen varsa açıklayabilir mi ?

7 ay önce

onurcansarikaya

Read kelimesi yok

6 ay önce

Kaankrcn35

The girl read the newspaper yaptım olmado. Read ile reads farkı nedir

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.